Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تلفات غرق شدگی در آبهای آذربایجان غربی ۴۷ درصد کاهش داشت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،دکتر باقر بهرامی رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: از آغاز سال جاری تاکنون ۲۵ نفر در آب های استان غرق شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۱ ماموریت غرق شدگی با کاهش ۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان ثبت شده است، تصریح کرد: از این تعداد ماموریت ۱۰ مورد اعزام به بیمارستان ثبت شده که ۷۲ درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه نشان می دهد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: از ۳۵ نفر فوتی ناشی از غرق شدگی استان تعداد ۳۰ نفر آقا و مابقی خانم هستند.

بهرامی یاد آورشد: ارومیه با هفت نفر بیشترین غرق شدگی را داشته که چهار نفر در دریاچه ارومیه، ۲نفر در سد و یک نفر نیز در کانال غرق شده اند.

وی با تاکید به اینکه بعداز ارومیه میاندوآب با ۶ و مهاباد با پنج نفر بیشترین غرق شدگی را در سال جاری داشته اند، اظهار کرد: توصیه می شود افراد تنها از مناطق مجاز و تحت مراقبت برای شنا کردن استفاده کرده و به رعایت نکات ایمنی توجه کافی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوریت های پزشکی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی غرق شدگی آذربایجان غربی سال جاری غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حسب هماهنگی‌های اطلاعاتی و فنی به عمل آمده دادستانی پیرانشهر با پلیس اطلاعات، ۱۷ قبضه اسلحه‌کلت‌کمری به همراه مقداری فشنگ از داخل یک خودرو کشف شد.

وی اضافه کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شده است.

پیرانشهر از شهر‌های جنوبی و مرزی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری