Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@11:12:01 GMT

کشف سوخت قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۵۰۴

کشف سوخت قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

 سردار "کامرانی صالح" اظهار داشت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی ، حین گشت زنی در جاده همدان – تهران به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با توقیف کامیون مورد نظر در بازرسی از آن 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان، ارزش این محموله قاچاق را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ مرادی جانشین انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، در ۴۸ ساعت گذشته، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۶ دستگاه خودروی سواری و ۲ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۹ هزار و ۲۸۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند.

سرهنگ مرادی اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۸ دستگاه خودرو توقیف و ۸ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان