Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم و دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جمع بهترین‌های دور یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب جای گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، بازیکنان برتر مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را از نگاه کارشناسان سایت تحلیلی «اوپتا» اعلام کرد که عیسی آل‌کثیر با کسب نمره 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7، برترین بازیکن هفته لقب گرفت. آل‌کثیر شب گذشته (یکشنبه) گل برتری پرسپولیس ایران مقابل السد قطر را به ثمر رساند.

پس از مهاجم 30 ساله پرسپولیس، اِرِن دردیوکوف از پاختاکور با نمره 7.5، سردار خوجایف از پاختاکور و عواد الفرج از النصر با نمره 7.2 در جایگاه‌های بعدی ایستادند. حامد لک از پرسپولیس با نمره 7.2 در رتبه پنجم جای گرفت.

پرسپولیس با شکست السد به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد

عزیزجون گانیِف از شباب الاهلی امارات و عبدالمجید الصلیهم از النصر با نمره 7.1 و سانتی کاسورلا از السد با نمره 6.9، در رده‌های ششم تا هشتم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شدند.

سایت AFC همچنین از کاربرانش خواست تا آنها بهترین بازیکن مرحله یک‌هشتم نهایی منطقه غرب را انتخاب کنند که برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یک هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در پایان این دیدار اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 6087785

دیگر خبرها

  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال