Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در خصوص افزایش نرخ کرایه درون‌شهری توضیحاتی ارائه کرد.

رستم کوشکی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید افزایش نرخ کرایه درون‌شهری در خرم‌آباد، تصریح کرد: از حدود شش ماه پیش رانندگان تاکسی به کرایه اعتراضاتی داشتند و حتی چندین بار جلوی ساختمان شورای شهر تجمع کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنان معتقدند که قیمت قطعات خودرو چند برابر شده و نیاز است که کرایه تاکسی هم افزایش پیدا کند.

کوشکی اضافه کرد: با توجه به تورمی که ایجاد شده ما هم افزایش نرخ کرایه درون‌شهری را مطرح کردیم که پس از امور کارشناسی نرخ‌های جدید مصوب شد و به تایید فرمانداری خرم‌آباد نیز رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: این افزایش قیمت از امروز اجرا می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان را به شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۶ مدیریت بازرسی و شکایات سازمان حمل و نقل شهرداری اطلاع دهند.

به گزارش ایسنا، از امروز نرخ کرایه تاکسی در خرم‌آباد برای تک مسیر ۱۵۰۰ تومان، دو مسیر ۲۵۰۰ و سه مسیر ۳۵۰۰ تومان محاسبه می‌شود. همچنین شهروندان برای تردد با اتوبوس و مینی‌بوس برای تک مسیر ۱۰۰۰ تومان، دو مسیر ۱۵۰۰ و سه مسیر ۲۰۰۰ تومان باید بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی افزایش کرایه افزایش نرخ کرایه درون شهری خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم

علی بهادری جهرمی گفت: دولت معتقد است انتخاب روز تعطیل باید متناسب با اقتضائات زمانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... صورت بگیرد و تصمیم گیری انعطاف پذیری داشته باشیم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره موضع دولت پیرامون تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه گفت: دولت معتقد است انتخاب روز تعطیل باید متناسب با اقتضائات زمانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... صورت بگیرد و تصمیم گیری انعطاف پذیری داشته باشیم.

وی افزود: موضوعی که در مجلس درباره افزایش تعطیلات در دستور کار است، لایحه دولت بوده است.

سخنگوی دولت در انتها تصریح کرد: پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روز‌ها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید