Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:36:57 GMT

پرسپولیس و فرصت انتقام استقلال از پاختاکور!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۵۲۷

پرسپولیس و فرصت انتقام استقلال از پاختاکور!

از دقایقی دیگر قرعه کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد و پرسپولیس رقیب خود در این مرحله را خواهد شناخت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی با عبور از السد قطر، اکنون در کنار الاهلی عربستان، النصر عربستان و پاختاکور ازبکستان در جمع چهار تیم برتر منطقه غرب حاضر شده اند. 

 

پاختاکور با عبور از سد استقلال توانسته به این مرحله برسد و الاهلی نیز از جدال با شباب الاهلی در ضربات پنالتی پیروز خارج شد و النصر نیز در یک بازی نزدیک برابر التعاون عربستان با یک گل برنده شد تا به عنوان آخرین تیم منطقه غرب جواز حضور در این مرحله را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از ساعاتی دیگر قرار است مراسم قرعه کشی این مرحله برگزار شود و پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایرانی باقیمانده در این مرحله، باید در انتظار شناخت حریف خود از بین دو تیم عربستانی و ازبکستانی حاضر در این رقابت‌ها باشد. از این مرحله قرار است VAR نیز در دیدارها مورداستفاده قرار گیرد و با کاهش اشتباهات داوری باید در انتظار این بود تا شرایط کاملا عادلانه در بازی‌ها برپا شود.

 

با گزارش لحظه به لحظه مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا ورزش سه را همراهی کنید.

 

 

۱۱:۴۲ - بازی های مرحله یک چهارم در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌شود که سرخ ها توانستند در آن الشارجه را ۴-۰ شکست دهند.

 

 

۱۱:۴۱ -سرمربیان دو تیم النصر و التعاون به همراه مربی پاختاکور و افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در پایان مراسم قرعه کشی عکسی به یادگار با یکدیگر گرفتند.

 

 

۱۱:۴۱ - بازی پرسپولیس - پاختاکور دیدار دوم خواهد بود و ساعت ۲۰:۴۵ برگزار می‌شود.

 

 

۱۱:۴۰ - قرعه کشی یک چهارم نهایی: پرسپولیس - پاختاکور، الاهلی - النصر.

 

 

 

 

۱۱:۳۹ - النصر عربستان و پرسپولیس به عنوان دو قرعه نخست از گوی بیرون آمدند و بنابراین پرسپولیس با النصر قطعا رودررو نمیشود.

 

 

11:36- بعد از شروع مراسم و سخنرانی توسط مجری، مکانیزم قرعه کشی برای حاضران توضیح داده شد.

 

 

 

11:34- شروع مراسم مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا به طور رسمی با 5 دقیقه تاخیر و از ساعت 11:35

 

 

 

۱۱:۳۳ - قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا از هم اکنون رسما آغاز شد و مجری نام تیم ها را اعلام کرد و اسمشان را در گوی ها قرار داد.

 

 

11:30- مسوولان برگزاری و نمایندگان باشگاه‌ها روی صندلی سالن محل برگزاری قرعه کشی حضور یافته‌اند و در انتظار مشخص شدن قرعه مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان هستند.

 

 

 

11:27- در تمرین قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) در سالن کنفرانس خبری استادیوم اجوکیشن سیتی، به صورت تمرینی نام پرسپولیس از گوی خارج شد که در تصویر قابل مشاهده است.

 

 

 

گوی‌ها و اسم ها؛ به امید یک قرعه مناسب برای پرسپولیس!

 

 

 

۱۱:۲۵ - شبکه الکاس به پوشش زنده قرعه کشی از مدینه التعلیمیه(اجوکیشن سیتی) می‌پردازد.

 

 

11:18- رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس که برای تماشای دیدار حساس مقابل السد عازم دوحه و به اردوی تیم اضافه شد، پس از پایان بازی و بامداد امروز به ایران برگشت تا امور جاری باشگاه را پیگیری کند.

 

 

۱۱:۱۷ - افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس: پیروزی بزرگ را به هواداران تبریک می‌گویم. ما پرسپولیس قهرمان ایران هستیم و مطمئنا قرعه خوبی خواهیم داشت و برای برد به میدان می‌رویم.

 

 

11:16- حمدالله طی 9 بازی اخیر لیگ قهرمانان آسیا برای النصر موفق به گلزنی شده و یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم و صعود به این مرحله محسوب می‌شود. این ستاره یکی از دلایلی است که شاید پرسپولیسی‌ها دوست نداشته باشند در این مرحله برابر این حریف عربستانی قرار گیرند.

 

 

 

11:15 - در جدول گلزنان این فصل عبدالرزاق حمدالله شانس بیشتری با حذف دیگر مدعیان برای دستیابی به عنوان آقای گلی خواهد داشت. البته با اضافه شدن تیم‌های شرق آسیا باید در انتظار تغییرات زیادی در این جدول بود.

 

 

 

11:14 - صفحات ورزشی چهار روزنامه قطر امروز انتقادات تندی را متوجه ژاوی هرناندز سرمربی السد و همچنین ولید الرگراگی سرمربی الدحیل شکل داده‌اند. البته به نظر نمی رسد هیچ کدام از این دو مربی در شروع دوباره مسابقات آسیایی از سمت خود کنار بروند. البته شانس رگراگی برای اخراج بیشتر از ژاوی است.

 

 

 

11:13 - حسین عبدالغنی مدافع راست الاهلی کهنسال‌ترین بازیکن حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست که در مرحله نیمه نهایی این مسابقات در غرب آسیا حضور دارد. او با 43 سال و هشت ماه رکورد جالب توجه و دست نیافتنی را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

11:12- برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان - منطقه غرب

چهارشنبه، ۹ مهرماه ۱۳۹۹
 تیم شماره یک - تیم شماره دو، ساعت ۱۷:۱۰ به وقت تهران (۱۶:۴۰ به وقت دوحه)، استادیوم جاسم بن حمد 
 تیم شماره سه - تیم شماره چهار، ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران (۲۰:۴۵ به وقت دوحه)، استادیوم جاسم بن حمد

 

 

11:11-  رونمایی از لوگوی پرسپولیس در سالن کنفرانس؛ ستاره سرخ ها به همراه نام تغییر یافته انگلیسی شان که حرف E در میان آن وجود دارد.

 

 

 

11:10- جام اصلی لیگ قهرمانان که برای مراسم قرعه کشی اکنون در سالن اجوکیشن سیتی قرار گرفته است.

 

 

 

 

11:09 - مراسم تست قرعه کشی از لحظاتی پیش در سالن کنفرانس خبری استادیوم اجوکیشن سیتی انجام شد.

 

 

 

11:00-  کارشناس برنامه الکاس که برنامه ویژه‌ای برای پوشش مراسم قرعه کشی ترتیب داده‌اند، از النصر و پرسپولیس به عنوان رقبای اصلی صعود به فینال این دوره نام برد.

لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا مراسم قرعه کشی اجوکیشن سیتی منطقه غرب تیم شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، مدتی است که به اسپانیا مهاجرت کرده و همراه خانواده‌اش در شهر مادرید زندگی می‌کند.

دل پیرو امروز از فرصت زندگی در پایتخت اسپانیا استفاده کرده و برای تماشای تمرین رئال مادرید به کمپ تمرینی شاگردان کارلو آنچلوتی رفته است.

او از این فرصت استفاده کرده و در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید از کارلو آنچلوتی تمجید کرد: "او مربی بسیار باهوشی است، واقعاً به بازیکنان و کادرش گوش می‌دهد. بزرگترین ویژگی او این است که می‌داند چگونه یک فضای ایده‌آل برای قهرمانی ایجاد کند."

جود بلینگام؟
علاوه بر ویژگی‌های فیزیکی، فنی و توجه به گلزنی، شخصیت او بسیار قابل توجه است. آمدن به باشگاهی مانند رئال مادرید و بازی با آن شخصیت و کنترل احساسات و بازی او، واقعا باور نکردنی است. بلینگام کاملاً چشمگیر است.

لیگ قهرمانان اروپا؟
رئال مادرید پس از شکست منچسترسیتی در یک چهارم، پر از اعتماد به نفس است و آن‌ها سابقه درخشانی در لیگ قهرمانان دارند.

تشویق در سانتیاگو برنابئو وقتی که فوتبالیست بودید؟
شما انتظار چنین چیزی را ندارید. آن تشویق دیوانه کننده بود، یکی از بهترین خاطرات دوران حرفه‌ای من است. اکنون فرصت دیگری به دست آوردم تا از هواداران ریال تشکر کنم.

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران