Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:08:13 GMT

کوهی از پول تقدیم مبارزان انصارالله

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۵۶۹

کوهی از پول تقدیم مبارزان انصارالله

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از پنج سال از مداخله نظامی کشور‌های عربی به رهبری عربستان سعودی در یمن می‌گذرد. این حمله و محاصره یمن توسط عربستان سعودی منجر به وقوع یک بحران انسانی و قحطی فراگیر، گسترش وبا و نیز تخریب گسترده میراث تاریخی کشور یمن با قدمت سه هزار ساله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مظلومیت مردم یمن، صدای سرباز انگلیسی را درآورد

با این حال مردم مظلوم مسلمان یمن در طی این سال‌ها نه تنها در مقابل تعدی کشور‌های همزبان خود سر خم نکرده اند بلکه بار‌ها و بار‌ها حمایت مادی و معنوی خود از رزمندگان و مبارزان یمنی را به اثبات رسانده اند. به تازگی تصاویری از کمک‌های مادی مردم یمن به رزمندگان یمنی در فضای مجازی منتشر شده است. آن‌ها با وجود آنکه در شرایط وخیم و محاصره شدید اقتصادی به سر می‌برند، کوهی از پول را تقدیم مبارزان و رزمندگان در جبهه‌های جنگ کردند. این اقدام مردم یمن در دو هزارمین روز از تجاوز عربستان به یمن انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرایط اقتصادی تجاوز عربستان مبارزان انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد: برای هفتمین ماه متوالی جنایات کشتار جمعی دشمن صهیونیست در غزه ادامه دارد و آخرین آن نیز جنایت وحشیانه ای است که در مرکز درمانی ناصر در خان یونس مرتکب شد.

در این بیانیه آمده است: جنایات کشتار جمعی که علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری رخ می دهد نشانگر کیته توزی و جنایات صهیونیستهاست.

دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد: اگر حمایت آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و ناتوانی سازمان ملل نبود، این جنایات صهیونیستها علیه ملت فلسطین رخ نمی داد.

انصارالله یمن خواستار اقدام عاجل جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد و اعلام کرد: ما بر تداوم موضع ملت یمن در حمایت از ملت فلسطین ومقاومت شجاع آن در غزه تاکید داریم.

در این بیانیه همچنین ازنیروهای مسلح یمن خواسته شده است که بر دامنه عملیات خود علیه کشتی های رژیم صهیونیستی و مرتبط با این رژیم در دریای سرخ، عرب و اقیانوس هند بیافزایند.

کد خبر 6085883

دیگر خبرها

  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • (تصاویر) مادی‌های زاینده‌رود، میراث چندهزارساله مهندسی آبی
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین