Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در آیین افتتاح واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک سنندج با اشاره به گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی، اظهار کرد: انتظار می‌رود در سال جهش تولید، تولیدات داخلی در راستای اشتغالزایی و خودکفایی با تغیرات قابل توجهی پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال توسط واحدهای تولیدی در این شرایط اقتصادی، افزود: این امر در کاهش بیکاری و تامین نیازمندی‌های داخلی تاثیر مثبتی دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه صادرات موجب ارزآوری خواهد شد، تصریح کرد: تولید انبوه واحدهای صنعتی داخلی با استفاده از تجهیزات و منابع موجود در رونق اقتصادی استان تاثیرگذار است.

سردار حسینی اذعان کرد: سرمایه‌گذاری، تولید و بازاریابی بخشی از مشکل بیکاری جوانان  را جبران خواهد کرد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمنان در این برهه زمانی، افزود: افزایش  تولید داخلی ادامه شیوه و راه و روش رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی مهدی‌پور بیان کرد: از هفته گذشته که اداره کل هواشناسی خوزستان ورود سامانه‌ی پر بارش و احتمال آب گرفتگی معابر را اعلام کرد نیرو‌های آتش‌نشانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی اهواز و استان مستقر شدند.

وی افزود: بر اثر بارش شدید باران بخشی از معابر شهرک‌های صنعتی استان به ویژه شهرک‌‍‌های شماره یک و ۲ اهواز دچار آب گرفتگی شدند.

مهدی‌پور ادامه داد: به دلیل تمهیدات دیده شده و استقرار تیم‌های عملیاتی در شهرک‌های صنعتی، بخش قابل توجهی از آبگرفتگی‌ها تخلیه و تردد میسر شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: با اقدامات انجام شده هیچ کدام از واحدی تولید و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان دچار خسارت نشدند.

وی تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی همچنان در آماده‌باش هستند که چنانچه در روز‌های آینده بارندگی صورت گیرد آمادگی لازم برای تخلیه مجدد وجود داشته باشد.

مهدی‌پور در ادامه به خریداری کردن پمپ و ژنراتور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ۴۵ دستگاه پمپ برای تصفیه خانه و ۲ دستگاه دیزل ژنراتور برای شرایط بحرانی خریداری کرده تا در مواقع نیاز استفاده شوند و در آبگرفتگی‌های اخیر بسیار موثر بودند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این است که در شرایط نامساعد آب و هوا هیچگونه خللی در روند تولید برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد نشود.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • تحویل سرخ سال ۶۷ روی جاده ام‌القصر/ مصداق «احسن الاحال» را در سیمای رزمندگان می‌دیدیم
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران