Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کریم علی حسنی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان دیر اظهار داشت: آتش نشانی‌های شهرستان دیر در کل عملیات‌های محوله موفق بوده اند.

وی با اشاره به نقش آتش نشانان در دفاع مقدس، گفت: در دوران جنگ تحمیلی نیروهای خدوم آتش نشانی پا به پای دیگر رزمندگان در صحنه بودند بویژه در روزهای آغازین جنگ و در خاموش کردن آتش و آوار برداری جانفشانی کردند و امروز نیز همچنان با تمام توان خدمت رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حسنی عنوان کرد: تلاش آتش نشانان در مهار آتش سوزی مزارع و باغات و اسکله ستودنی است و در زمینه امداد و نجات نیز اگرچه موارد زیادی در شهرستان نبوده است اما آتش نشان به خوبی عمل کرده اند.

وی افزود: در مانور صفر که برگزار شد اولین واحدی که آمادگی خود را نشان داد و در صحنه حاضر شد، آتش نشانی بود.

فرماندار شهرستان دیر یادآور شد: در زمینه تأمین تجهیزات مورد نیاز و احداث ساختمان واحد دوم آتش نشانی دیر که مربوط به سنوات قبل بوده همکاری لازم خواهیم داشت.

آتش‌نشانان همیشه پای کار هستند

امام جمعه بندر دیر نیز با تقدیر از تلاش‌های آتش نشانان بیان کرد: در نیمه نخست سال بویژه در ماه‌های اول شیوع ویروس کرونا، آتش نشانان در بحث ضدعفونی شهر و مصلا با جدیت پای کار بودند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی با اشاره به اینکه در اسلام در زمینه خدمات اجتماعی دستورات فراوانی داریم، بیان داشت: آتش نشانان در عملیات‌ها در مقابل آتش قد علم کرده و جان خود را به خطر می‌اندازند که نمونه آن را در سال‌های اخیر در آتش سوزی ساختمان پلاسکو مشاهده کردیم که چگونه از خود گذشتگی کردند.

احداث ساختمان جدید آتش‌نشانی

شهردار بندر دیر با تبریک هفته دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار داشت: آتش نشانی از مشاغل سخت است و نیروهای پرتلاشی در این زمینه فعالیت دارند که به صورت شبانه روزی در خدمت مردم هستند.

علی ابراهیمی با گرامیداشت یاد آتش نشان فقید محمد شریفی، افزود: امروز عملیات اجرایی ساختمان شماره ۲ آتش نشانی شهرداری دیر آغاز می‌شود که گامی دیگر در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر به همشهریان است.

افزایش نیروی انسانی

رئیس واحد آتشنشانی شهرداری دیر با تبریک روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی دیر جوان و با روحیه بالا در عملیات‌ها حاضر می‌شوند و در امر خدمت رسانی و نجات جان همشهریان خوش درخشیده اند.

یوسف رنجبر با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۹۹ مورد آتش سوزی در شهر دیر رخ داده است، افزود: در بحث واحدهای مسکونی ۲۴ مورد، باغات ۲۳ مورد، معدن زباله ۱۵ مورد، ادارات ۱۰ مورد عملیات مهار آتش سوزی انجام گرفته است و در بحث اسکله، واحدهای تجاری و خودرو نیز هر کدام یک مورد عملیات داشته ایم و ۱۵ مورد مارگیری از واحدهای مسکونی داشته ایم.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه امکانات خوبی در آتش نشانی شهرداری دیر فراهم شده است، ادامه داد: با این حال برای انجام عملیات در کوچه‌های کم عرض به یک دستگاه ماشین پیشرو آتش نشانی نیاز داریم.

رئیس واحد آتش نشانی شهرداری دیر عنوان کرد: به تازگی سه نیروی جدید جوان به پرسنل آتش نشانی دیر اضافه شده اند.

کد خبر 5034938

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس حجت الاسلام سید علی حسینی محمد شریفی شهرستان دیر هفته دفاع مقدس بوشهر علی ابراهیمی آتش نشانی چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل نشانی شهرداری دیر آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان در محل وقوع ۲ حادثه حضور یافتند

 عنایت الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد به همراه آتش‌نشانان تلاشگر فرخشهر و امدادگران سازمان هلال‌احمر، جهت نجات فردی که در محدوده فرخشهر به چاهی عمیق سقوط کرده بود، اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد اظهار داشت: در این عملیات با رعایت اصول ایمنی، مصدوم طی یک عملیات امداد و نجات از چاه نجات یافت.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی آتش نشانان در ۵۴ حادثه در ماه رمضان

وی افزود: عمق چاه و وضعیت جغرافیایی محل، امدادرسانی در شب را دشوار کرده بود که تعامل امدادگران و رفتار حرفه‌ای در محل حادثه جان مصدوم را نجات داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در حادثه دیگری پرسنل سازمان طی تماس با سامانه ۱۲۵ سریعا جهت امدادرسانی به یک حادثه آتش سوزی رستوران به خیابان کاشانی اعزام شدند.

راهنورد اضافه کرد: حریق در آشپزخانه رستوران رخ داده بود که با حضور به موقع پرسنل آتش نشانی از گسترش حریق و بروز خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • جان باختن کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه
  • فوت یک مرد ۴۴ ساله به علت سقوط در چاه
  • سقوط یک مرد میانسال در چاهی به عمق ۷۰ متر در جنوب تهران
  • آتش نشانان در محل وقوع ۲ حادثه حضور یافتند