Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، اولیویا کولمن که در حال بازی در فیلم جدیدش است و امکان سفر به سوییس را به دلیل شیوع کرونا ندارد، در برنامه‌ای مجازی و زنده، جایزه چشم طلایی جشنواره فیلم زوریخ را دریافت کرد.

این جشنواره شانزدهمین دوره‌اش را به صورت فیزیکی دارد برگزار می‌کند.

جایزه چشم طلای زوریخ یکی از جوایز معتبر است که تاکنون بازیگرانی چون جیک جیلنهال، اندرو گارفیلد، هلن هانت و کریستین استوارت موفق به دریافت آن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستن یونگن مدیر هنری این جشنواره در توصیف کولمن از وی به عنوان ملکه این روزهای هالیوود یاد کرد و گفت: اگر اینجا حضور می‌یافت حسابی برایش هورا می‌کشیدم چون دلم می‌خواست ملکه «آن» فیلم «سوگلی» یا ملکه الیزابت «تاج» را ببینم. در واقع به او نمی‌توان لقبی کمتر از ملکه این روزهای هالیوود داد.

وی افزود: پیش از آنکه وی بازیگر شود در مدرسه ابتدایی به عنوان آموزگار فعالیت کرد و در جریان نمایش‌های مدرسه‌ای بود که او بازیگری را کشف کرد.

کولمن روی پرده بزرگ جشنواره زوریخ پیش از نمایش فیلم «پدر» ساخته فلورین زلر که در آن با آنتونی هاپکینز بازی کرده ظاهر شد و از دیدن جمعیتی که با توجه به فاصله اجتماعی گرد آمده بودند، حیرت زده شد. وی گفت: به این فضایی که با گرد آمدن مردم ایجاد شده حسادت می‌کنم و این چیزی است که در خانه نمی‌شود بازخلقش کرد.

وی در این مراسم از کارگردان فیلم «پدر» که این فیلم را با اقتباس از نمایشی از خودش ساخته، تجلیل کرد. وی گفت: این فیلم خیلی برانگیزاننده و خیلی زیباست و فلورین زلر نیز فردی خیلی خیلی باهوش است. وی افزود: برای من بیش از هر چیز فیلمنامه اهمیت دارد.

کولمن گفت: در این فیلم آنتونی هاپکینز نقش پدر من را بازی می‌کند و بهتر از این نمی‌شد تصور کرد. ما بازیگر سبک متد نیستیم، فقط داشتیم نقش خودمان را بازی می‌کردیم. او دقیقاً همان‌چیزی است که می‌خواهید باشد.

امسال از تیل شوایگر بازیگر آلمانی، ژولیت بینوش و می‌وین بازیگران فرانسوی، رالف لیسی فیلمساز سوییسی و اولیویا کولمن بازیگر بریتانیایی به عنوان دریافت کنندگان جوایز چشم طلای این جشنواره یاد شده است.

این جشنواره از ۲۴ سپتامبر شروع شده و تا ۴ اکتبر (۳ تا ۱۳ مهر) در سوییس برگزار می‌شود.

کد خبر 5034721

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیگر سینما جشنواره فیلم زوریخ جایزه سینمایی چهل سالگی دفاع مقدس تئاتر ایران هفته دفاع مقدس برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی جشنواره فیلم مقاومت شبکه پنج سیما فیلم مستند موسیقی ایرانی فیلم کوتاه ویروس کرونا سینمای مستند شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم