Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:28:01 GMT

رکورد جدید آتش‌نشان خمینی‌شهری در اسکوات

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۶۲۹

رکورد جدید آتش‌نشان خمینی‌شهری در اسکوات

ایسنا/اصفهان علی کجباف- آتش‌نشان خمینی‌شهری برای اولین بار با لباس آتش‌نشانی در اسکوات رکورد زد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفتم مهر ماه که روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی است، علی کجباف با اجرای حرکت ۲۶۰ کیلوگرم اسکوات در حضور داوران رسمی کشوری در ۴ مهر ماه با تجهیزات کامل آتش‌نشانی رکورد جدیدی را با تست دوپینگ منفی به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مرادیان وزن لباس و تجهیزات آتش‌نشانی را ۱۰ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: این قهرمان ملی الگویی ارزنده از یک پهلوان و ورزشکار نمونه و انسانی وارسته است که تاکنون افتخارات بسیاری را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده است. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر، افزود: کجباف در حرکت اول اسکوات ۲۲۵ کیلوگرم، در حرکت دوم ۲۴۵ کیلوگرم و در حرکت سوم ۲۶۰ کیلوگرم را همراه با تجهیزات کامل آتش‌نشانی به وزن ۱۰ کیلوگرم در حرکتی نمادین بالای سر برد و توانست رکورد جدیدی را ثبت کند.

علی کجباف- آتش‌نشان خمینی‌شهری با ۱۱ سال سابقه کار قهرمان چند دوره پاورلیفتینگ کشور، کاپ آزاد آسیا و اورپا در سال ۲۰۱۷ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آتش نشان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری‌های جنوب استان با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، در پی اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در خصوص بارش باران، علی شهسواری در سفر به جیرفت و شهرهای جنوبی استان که به منظور بررسی شرایط و آماده‌باش شهرداری‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی مقابله با بحران سیلاب در شهرهای جنوبی در آماده‌باش هستند و چندین دستگاه کامیون و لودر نیز از شهرداری‌های شمال و غرب به شهرهای قلعه‌گنج، زهکلوت، منوجان و چاه اعزام شده‌اند.

وی در بازدید میدانی از وضعیت مسیل‌های شهر جیرفت با همراهی شهردار، در کنار تیم‌های عملیاتی حاضر شد و افزود: تجهیزات و امکانات لازم برای تیم‌های عملیاتی شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری و منازل در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بحران شهرداری‌ها، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری اندیشیده شد و در حال حاضر شهرداری‌ها با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 745533

دیگر خبرها

  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی و نقش آن در بهبود ترافیک شهری
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • حرکت سپاه پاسداران، منطبق بر موازین بین المللی بود