Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: کاهش ارزش پول ملی امری خسارت بار است و باید از تداوم کاهش آن جلوگیری شود.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد تا تورم در کشور کنترل، بازار مدیریت و آرامش مردم حفظ شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: این طور نیست که همه چیز را از چشم دشمن ببینیم؛ درست است که دشمن همواره دشمنی و توطئه می‌کند، اما به هیچ عنوان نمی‌تواند ما را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: حتماً با تکیه بر توانایی‌های خود می‌توانیم از این شرایط، پیروزمندانه عبور کنیم.

وی افزود: همیشه رمز شکست دشمن، مردم ما بودند و باز هم بی تردید مردم خواهند بود.

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز شاهد هستیم که توطئه‌ای جدید با پوشش حقوق بشر بر ضد کشور ما آغاز شده است که با آن تلاش می‌کنند مردان و زنان شجاع را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، قضایی، نظامی، امنیتی و بخش‌های مختلف، تضعیف کنند، از طرف دیگر قتل و جنایت را عادی جلوه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: امروز بنیانگذاران قتل، غارت و شکنجه در عالم همان مدعیان حقوق بشر یعنی آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی هستند که خودشان روش‌های جدید شکنجه کردن را آموزش می‌دهند.

وی افزود: کسی که زانو بر گردن فردی آزادیخواه می‌گذارد، به دنیا آموزش می‌دهد که چگونه بر گلوی آزادیخواهی در سراسر جهان زانو بگذارند.

رئیس قوه قضاییه گفت: ما بر اساس آموزه‌های اسلامی و آموخته‌های امام و رهبری، وظایف خود را در حفظ حقوق بشر دنبال می‌کنیم و کاری به فضاسازی دیگران نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: کوچکترین خلاف حقی را بر خودمان جایز نمی‌دانیم و معتقدیم باید حقوق بشر به طور واقعی محترم شمرده شود.

وی این را هم گفت که دستگاه قضا و قضات با غیرت و شجاع ما می‌دانند که عمل به قانون و حق و عدل، وظیفه شان است و هیچ تهدیدی در دلشان اثر نمی‌گذارد و قطعاً شجاعت در این عرصه منجر به سعادت برای همگان خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه حقوق بشر قوه قضائیه رئیسی ارزش پول ملی سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه حجت الاسلام حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین

در مراسمی که با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان برگزار شد از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور رونمایی شد.

براساس این گزارش، در پایان نشست یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و پس از ارائه گزارش دبیران ۵ کمیته برش استانی مهندسی فرهنگی کشور که ذیل شورای فرهنگ عمومی استان هستند، این رونمایی به انجام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ارگران مهاجر در کشورهای همسایه ایران چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • تورم فروردین ماه اعلام شد
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • انتظارات بیش از حد برای کنترل نرخ ارز عقلایی نیست
  • امارات، قطر، عربستان و ترکیه به مهاجران چقدر حقوق می‌دهند؟
  • دستمزدها در خاورمیانه