Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در پیامی روز ملی ایمنی و آتش نشانی را به خانواده فداکار آتش نشانان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید بن‌عباس با صدور پیامی هفتم مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی را به تمام آتش نشانان کشور و کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی خوزستان  تبریک گفت.

متن پیام مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بدین شرح است:

"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا(سوره مائده آیه 32)

هفتم مهرماه، روز ایمنی و آتش نشانی یادآور کسانی است برای نجات جان و مال انسان‌ها، جان برکف دل به دریایی حوادث سپردند و با رشادت و دلاوری از جان خود گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانی شغلی پر مخاطره است به ویژه این که امروزه به فراخور بروز انواع آتش‌سوزی‌ها و حوادث متعدد  ایثارگرانه در صحنه حضور دارند، در استان خوزستان نیز به واسطه بحران‌های مختلف از قبیل آتش‌سوزی‌های صنعتی، طبیعی و...  این خطرات دو چندان می‌شود از این رو ضرورت دارد با فراهم آوردن تجهیزات و امکانات لازم، مسیر خدمت رسانی برای مردم را هموارتر کنیم و با افزایش پایگاه‌های حریق شهری و صنعتی زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه را کاهش دهیم.

روز آتش نشان بهانه ای است برای تجلیل از آنانی که با ایستادن در مقابل حوادث و حماسه‌آفرینی خود شادی و امید را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان می‌آورند.

اینجانب فرارسیدن روز آتشنشان را به تمامی کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن سپاس و تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان، از ایزد منان برای یکایک آنان و خانواده های محترمشان، سلامتی، سعادت و موفقیت را آرزو دارم.

 

امید بن‌عباس

مشاور استاندار و مدیر کل مدیریت بحران خوزستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی تبریک پیام آتش نشانان برنا خوزستان مدیریت بحران استانداری خوزستان هفتم مهر مدیر کل مدیریت بحران ایمنی و آتش آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در مهاباد ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

سردار فداکارمکری رئیس سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: طی تماس تلفنی بامداد امروز مبنی بر انفجارگاز در یکی از مناطق مسکونی واقع در روستای خانقاه بلافاصله ماموران این سازمان در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این عملیات نیرو‌های ایستگاه سازمان طی ۲ اکیپ ضمن اقدامات ایمنی با ادارات مربوطه هماهنگی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی مهاباد در ادامه گفت: در این حادثه ۴ نفر از ساکنین منزل مذکور دچار مصدومیت و سوختگی شدند و به قسمت زیادی از اثاث منزل خسارات وارد شده است.

فداکارمکری اضافه کرد: این حادثه در اثر نشت سیلندر گاز مایع به وقوع پیوست و شدت آن به حدی بود که باعث تخریب بخشی از منزل و کنده شدن پنجره‌های منزل شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از گاز شهری از شهروندان خواست برای جلوگیری از حوادثی از این دست در استفاده از وسایل گاز سوز دقت بیشتری کرده و نکات ایمنی را جدی بگیرند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • اسکان بیش از ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران
  • نشت گاز در مهاباد ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • خسارت میلیاردی به امور زیربنایی و کشاورزی در پی بارش باران
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو