Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، «رضا اردکانیان» و «سعد شریده الکعبی» در دیدار آنلاین درباره ابتکار منطقه‌ای توسعه همکاری‌ها در امور آب‌های نامتعارف شامل شیرین‌سازی آب دریا و استفاده از پساب تصفیه‌شده که در اجلاس اخیر شورای حکام آب به میزبانی تهران مطرح و مصوب شد، بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرف قطری نیز آمادگی خود را برای مشارکت در این برنامه اعلام کرد.

اردکانیان، رئیس ایرانی کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی دو کشور، درباره موضوع تبادل برق با قطر، با اشاره به تبادل مستمر برق ایران با سایر همسایگان ادامه داد: قطر در مواقعی تولید برق مازاد دارد و این برق دارای بازار مناسبی در کشورهای منطقه نظیر پاکستان و افغانستان و عراق است.

وزیر مشاور در امور انرژی قطر هم در خصوص موضوع ابتکار استفاده از آب‌های نامتعارف گفت: ضمن اعلام حمایت وزارت متبوع از انجام پروژه مذکور، پیشنهاد می‌کنم کارشناسان در مورد مسائل به صورت دوره‌ای در کشورهای منطقه جلسه مربوط به پروژه‌های مرتبط با این موضوع برگزار کنند.

سعد شریده الکعبی خطاب به وزیر نیروی ایران درباره انتقال برق گفت: انتقال برق بین دو کشور امکان پذیر است و باید روی این پیشنهاد کار شود و به نظرم، امکان اجرایی شدن آن وجود دارد. طرف قطری افزود: در مورد انرژی و آب می‌توان با حضور بخش خصوصی دو کشور زمینه‌های همکاری خوبی را تعریف کرد.

برچسب‌ها قطر پاکستان افغانستان عراق رضا اردکانیان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطر پاکستان افغانستان عراق رضا اردکانیان وزارت نیرو قطر پاکستان افغانستان عراق رضا اردکانیان وزارت نیرو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش ایسنا،‌ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»