Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:26:56 GMT

برگزاری مسابقات فینال جام «شهدای رسانه» همدان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۸۱۲

برگزاری مسابقات فینال جام «شهدای رسانه» همدان

 شهریار شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه استان همدان اظهار کرد: این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و فوتبالیست نهاوند اله‌مراد نادری و رضا سوری برگزار شد.

وی افزود: در نخستین روز از شروع این مسابقات تیم فوتبال جوانان اکباتان همدان با نتیجه دو بر صفر توانست پاسارگاد نوین نهاوند را شکست دهد و راهی فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند گفت: در دیگر مسابقه تیم فوتبال جوانان یاران کورش با نتیجه پرگل پنج بر صفر عشایری کرمانشاه را شکست داد و دیگر فینالیست این مسابقات شد.

وی گفت: امروز ساعت ۱۵:۳۰ مسابقات فینال با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا بین تیم‌های فوتبال یاران کورش نهاوند و اکباتان همدان انجام خواهد شد.

شمس هدف از برگزاری این جام را معرفی هرچه بهتر شهدای رسانه و ورزشکار در استان همدان به جامعه دانست و تصریح کرد: امروز ضمن تجلیل از دو خانواده شهید رسانه نهاوند از چند رسانه برتر پیشکسوت و مربی فوتبال و ازیک بانوی فوتبالیست قدردانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال همدان شهریار شمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در توکیوی ژاپن با راهیابی قایق کایاک ۵۰۰ متر زنان کشورمان به فینال پایان یافت.

الناز شفعیان درگروه دوم دور مقدماتی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، سنگاپور، کره و هنگ‌کنگ با زمان ۲:۱۷.۱۰۷ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، سنگاپور و کره به ترتیب اول تا سوم شدند.

الناز شفعیان در نیمه نهایی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هنگ‌کنگ و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۲:۱۳.۲۵۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان تایلند و اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

فینال این ماده فردا صبح برگزار می شود. گفتنی است امروز شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات با باد شدید همراه بود.

در دیگر رقابت های امروز، علی آقامیرزایی در ماده ۲۰۰ متر کایاک مردان به مدال برنز رسید. این ماده سهمیه حضور در المپیک را ندارد. قایق دو نفره کانوی مردان هم متشکل از عادل مجللی و کیااسکندانی در فینال در رده پنجم ایستاده و از کسب سهمیه حضور در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازماندند.

مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ۳۰ فروردین ماه الی دوم اردیبهشت ماه در توکیوی ژاپن برگزار می شود.

کد خبر 6082466

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • کوراش کاران نهاوندی راهی مسابقات آسیایی و جهانی شدند 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان