Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرضا رزم حسینی بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت است، گفت: رزم حسینی برای تولید خودرو در داخل و افزایش صادرات برنامه جامعی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس جهت تصدی این وزارتخانه گفت: برنامه های آقای رزم حسینی را دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه کاربردی، عملیاتی و موفقی ارزیابی می شود.

وی افزود: بعنوان مثال ایشان برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و فرآوری مواد خام برنامه های خوبی ارائه کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات نهاده های دامی و افزایش قیمت ها تصریح کرد: آقای رزم حسینی تاکید دارند آن وظایفی که از بخش وزارت جهاد کشاورزی منتزع شده با تصمیم گیری سران قوا می تواند به وزارت جهاد کشاورزی برگردد تا مشکلات نهاده های دامی در این زمینه رفع شود.

حجت الاسلام نقدعلی با اشاره به افزایش قیمت فولاد در کشور گفت: ایشان برای کاهش قیمت فولاد برنامه هایی ارائه کرد که امیدواریم با اجرای آن شاهد کاهش قیمت فولاد در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه آقای رزم حسینی به تولید در داخل نظر دارد، افزود: بعنوان مثال ایشان بر تولید خودرو در داخل تاکید دارد و همچنین برای تولید خودرو با قیمت مناسب و باکیفیت برنامه ریزی کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر ایشان برای افزایش صادرات مثبت است، افزود: ایشان برای رونق تولید و افزایش صادرات برنامه جامعی ارائه کرد.

حجت الاسلام نقدعلی رزم حسینی را بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت دانست و افزود: ایشان از مجلس رای اعتماد می گیرد.

بررسی صلاحیت رزم حسینی در دستور کار روز سه شنبه مجلس قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب رزم حسینی وزارت صمت مجلس شورای اسلامی صنعت خودرو مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب مجلس شورای اسلامی افزایش صادرات تولید خودرو رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی در جلسه پاسخگویی برخط در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال شهروندی در حوزه تغییر اجباری خودروهای ثبت‌نامی سامانه یکپارچه به بهانه ارتقای محصولات و افزایش قیمت با نام‌های جدید، گفت: تمرکز وزارت صمت توسعه تولید کیفی و کمی خودرو، کاهش قیمت تمام شده و تولید خودرو رقابتی است و تمرکز اصلی وزارتخانه نیز حرکت به سمتی است که خودرو از کالایی سرمایه‌ای خارج شود. اما در مورد موضوع خاص مطرح شده، وفق قانون هر قرارداد و تعهدی داده شده خودروساز موظف است که طبق قانون عمل کند و اگر خودروساز به تعهدات خود عمل نکند، موضع وزارت صمت حمایت از مصرف‌کننده است و خودروساز متخلف را به قوه قضائیه معرفی می‌کند.

وی افزود: اگر خودروسازی می‌خواهد قرارداد را کنار بگذارد و خودروی جایگزین ارائه کند، این موضوع باید با توافق طرفین باشد و در غیر این صورت از مشتری حمایت می‌کنیم. درباره خودروی تارا ۵ هم که در این جلسه گفته شد با تغییر گیربکس افزایش قیمت بیش از ۱۹۰ میلیون تومانی داشته و مشتری هم وادار به خرید محصول ارتقا یافته شده، بررسی‌های لازم انجام خواهد شد و اگر خودروساز به تعهد خود عمل نکرده باشد، از مصرف‌کننده حمایت خواهیم کرد.

علی‌آبادی درباره نوسانات قیمت لاستیک خودرو و نحوه تخصیص لاستیک به قیمت دولتی نیز، گفت: تولید لاستیک در کشور سالانه ۲۱ میلیون است، در حالی که در کشور ۲۲ میلیون خودرو داریم و اگر فرض کنیم که هر خودرو در سال یک لاستیک نیاز دارد بر اساس استاندارد بین‌المللی ۲۲ میلیون حلقه لاستیک نیاز داریم و علاوه بر این با توجه به تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو که هر کدام ۵ حلقه لاستیک نیاز دارند، میزان نیاز واقعی کشور سالانه ۲۷ میلیون است. بنابراین در این حوزه ناترازی وجود دارد.

وزیر صنعت تصریح کرد: برای رفع این ناترازی از سال گذشته واردات افزایش یافته و تعرفه واردات هم از ۳۵ درصد به ۱۰ درصد کاهش یافته است. همچنین سال قبل برای تشویق تولیدکنندگان به تولید بیشتر اجازه افزایش قیمت ۲۰ درصدی را دادیم و از سوی دیگر در آن زمان ارز تخصیص یافته از ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان به بیش از ۳۸ هزار تومان افزایش یافت. امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده به زودی مشکلات تأمین لاستیک حل شود.

به گفته این مقام مسئول در حال حاضر فقط در تأمین رینگ ۱۳ و ۱۴ مشکلاتی وجود دارد و دلیل آن نیز این است که فقط در داخل تولید می‌شود. با توافقاتی که با انجمن لاستیک داشتیم به زودی مشکلات در این بخش نیز حل می‌شود. همچنین مقرر شده قیمت‌گذاری برای این رینگ‌ها که وزن کمی دارند، بر اساس وزن انجام نشود تا تولیدکنندگان به تولید این لاستیک‌ها تشویق شوند.

وی همچنین از مردم خواست که به عرضه لاستیک دولتی به چشم سهمیه نگاه نکنند و اگر نیازی به لاستیک ندارند از خرید لاستیک دولتی خودداری کنند و گفت: در بخش توزیع کننده‌ها مشکلاتی هست، اما نظارت باید از سمت مردم باشد. شهروندان می‌توانند این تخلفات را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

کد خبر 6080211 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • خودروسازان متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم
  • ژست سوئیسی استاندارد خودرو قیمت‌ها را افزایش می‌دهد؟
  • خودکفایی صنعت داروسازی با ورود به تولید مواد اولیه دارویی
  • آثار تولید مواد اولیه دارویی در خودکفایی صنعت داروسازی
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است
  • افزایش ۲ هزار تنی صادرات مغز بادام از چهارمحال و بختیاری
  • خرید نهال اصلاح شده با قیمت ۲۹ هزار تومان