Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-سرپرست سازمان لیگ تکواندو می‌گوید که تا کنون نزدیک به ۳۰ تیم در مجموع زنان و مردان نسبت به پیش ثبت­ نام خود اقدام کرده‌اند که آمار قابل قبولی است.

خبرگزاری میزان - محسن تمجید، سرپرست سازمان لیگ تکواندو درباره اینکه امروز (دوشنبه) آخرین مهلت پیش ثبت‌نام تیم‌ها برای شرکت در لیگ تکواندو است، اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*برای شرکت در مسابقات لیگ کیوروگی رده­‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تا کنون نزدیک به ۳۰ تیم در مجموع زنان و مردان نسبت به پیش ثبت­‌نام خود اقدام کرده‌اند که با توجه به وضعیت موجود در کشور آمار قابل قبولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*با توجه به برگزاری جلسات متعدد با ستاد ملی مقابله با کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی و تعهدی که از سوی فدراسیون تکواندو به مسئولین ذی‌ربط اعلام گردیده، مقرر است لیگ‌های تکواندو با تعداد تیم‌های محدود در مقایسه با سنوات گذشته، به صورت متمرکز و در تعداد روز‌های کمتری برگزار شود.

*تعداد نهایی تیم‌ها باید به ستاد اعلام شود.

*امیدوارم با بهبود شرایط، مسابقات لیگ در هر دو بخش کیوروگی و پومسه آبان ماه آغاز و دوباره شور و هیجان به سالن مسابقات بازگردد.

بیشتر بخوانید: فرهادیان: مصدومیت هادی‌پور بزرگنمایی شد/ اولویت فدراسیون تکواندو حفظ سلامت ملی‌پوشان است

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ تکواندو فدراسیون پزشکی ورزشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو لیگ تکواندو فدراسیون پزشکی ورزشی لیگ تکواندو پیش ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • نقض حقوق زنان در افغانستان نادرست و بی‌اساس است
  • جایگاه جنسیت در الگوی سوم؛ ذیل انسانیت یا فوق انسانیت؟