Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ استقلال درگیر دربی بود که با استراماچونی مذاکره کردند. اصلاً فرض را می‌گیریم که برای مربیگری مذاکره نکردند بلکه می‌خواستند از او تخفیف بگیرند که نداد و خلاصه تمرکز کادر فنی بر هم خورد. بعد مجیدی آن استعفای بدموقع را داد و بعد هم که مدت‌ها با اسم استراماچونی بازی شد تا نوبت به سریال نامجومطلق- الکس نوری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامجومطلق تازه سرمربی شده بود که ناگهان مشاور آقای سعادتمند اسم الکس نوری را آورد و در مصاحبه‌ای که فیلمش همه‌جا پخش شد، گفت او جزو گزینه‌های ماست! اصلاً انگار نه انگار که ۲، ۳ روز بعد استقلال باید با نامجومطلق در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کرد. خلاصه تمرکز مجید نامجومطلق هم بر هم خورد و در نهایت استقلال از لیگ قهرمانان بیرون رفت (البته این مربی مقابل پاختاکور که تیمی قوی بود اشتباهاتی هم داشت).

در حال حاضر استقلالی‌ها به اندازه کافی فرصت دارند تا با اسم الکس نوری هم مثل استراماچونی بازی کنند و خلاصه زمان بگذرد تا آ‌ب‌ها از آسیاب بیفتد! اصلاً انگار نه انگار که پنجره استقلال بسته بود و این تیم نتوانست از رشید مظاهری و سایر خرید‌های جدیدش استفاده کند. وسط مسابقات علی دشتی برای خودش به تهران می‌آید تا تسویه کند، ناگهان خبر می‌رسد که داریوش شجاعیان هم نمی‌تواند بازی کند، بعد هم که داور آن پنالتی را نمی‌گیرد و... البته در کنار همه این‌ها باید به بازی بهتر پاختاکور نسبت به استقلال هم اشاره کرد. این درست که پنالتی واضح آبی‌پوشان را نگرفتند، ولی پاختاکور وقتی ۲- یک جلو بود هم انگار عقب است و دارد حذف می‌شود. آن‌ها از نظر فوتبالی بهتر از استقلال بودند و حق‌شان بود صعود کنند، اما در این راه احمد الکاف عمانی هم کمک‌شان کرد.
بیشتر بخوانید: ادامه بحران در استقلال بعد از حذف از آسیا/ دعوا و درگیری از دوحه تا تهرانآسیا مثل جام حذفی برای استقلال تمام شد. حالا استقلال مانده و یک دنیا سؤال و ابهام. استقلال مانده و کلی ضعف مدیریتی و پنجره‌های بسته! استقلال مانده و این سؤال مهم که چرا مجیدی قهر کرد و چرا زودتر پول شفر را ندادند تا بتوانند از بازیکنان جدید استفاده کنند؟ حالا هواداران استقلال می‌پرسند آیا الکس نوری می‌آید یا او هم مثل استراماچونی می‌شود؟ آیا سعادتمند ماندنی است؟ آیا نفرات جدید در حد استقلال هستند یا قرار است مثل فلان مدافع ۸ میلیاردی سوتی بدهند؟ آیا استقلال در لیگ بیستم می‌تواند بعد از ۸، ۹ سال قهرمان شود و به سیطره پرسپولیس پایان دهد؟ جواب این سؤالات با وضعیت این چند ماه استقلال (از نظر مدیریتی و قهر و ناز کردن‌ها) منفی است مگر آنکه در این یکی، دو ماه آینده اتفاقاتی رخ بدهد که در تمام ۵، ۶ سال گذشته رخ نداده است! استقلال قبل از یک مربی خوب، یک مدیر قدرتمند می‌خواهد، مدیری که البته توسط وزارت ورزش انتخاب نشود. منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال سرمربی استقلال الکس نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است

به گزارش همشهری آنلاین بعد از پایان همکاری باشگاه استقلال با اصغر حاجیلو در آکادمی این باشگاه به این بهانه که او مدرک مربیگری A آسیا را ندارد، همچنان آکادمی آبی‌ها که باید محل تولد و پرورش ستاره‌های آینده این باشگاه بزرگ و پرطرفدار باشد بدون مدیر اداره می‌شود. این درحالی است که در گزارشی طی چند روز گذشته به این موضوع به تفصیل اشاره کرده و ضمن بررسی گزینه‌های ریاست آکادمی، به جوانب امر پرداختیم. بر همین اساس از باشگاه استقلال خبر می‌رسد با وجود مشخص شدن واگذاری امتیاز استقلالی‌ها به هلدینگ خلیج‌فارس، هنوز مدیریت این باشگاه درباره آکادمی تصمیم نهایی را نگرفته و به نظر می‌رسد این فرصت‌سوزی همچنان ادامه داشته باشد.

این در شرایطی است که از راهروهای باشگاه استقلال خبر می‌رسد فارغ از همه گزینه‌هایی که این روزها اسامی آنها در رسانه‌ها برای مدیریت آکادمی باشگاه استقلال مطرح شده، علی خطیر منتظر است تا امید روانخواه، دوست سالیان اخیر وی، به پیشنهاد او برای مدیریت آکادمی باشگاه پاسخ بدهد تا درصورتی‌که این پاسخ منفی باشد، خطیر به سراغ گزینه‌های دیگر برود. خطیر درحالی خواستار حضور سرمربی کنونی پارس جنوبی جم در باشگاه استقلال شده که این مساله واکنش‌های مختلفی نیز درپی داشته، ازجمله اینکه روانخواه با باشگاه لیگ یکی تحت قرارداد است و رقابت‌های لیگ آزادگان حدود یک ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

در همین راستا نیز روانخواه روز گذشته بعد از بازی پارس جنوبی و سایپا که با برتری تیم بازیکن سابق استقلال به پایان رسید، ضمن تایید پیشنهاد مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: «نه‌فقط استقلال، پیشنهادهای دیگری هم وجود دارد. من بازیکن استقلال بودم و قبلا هم در سمت مسئول آکادمی کار کرده‌ام. با پارس جنوبی قرارداد دارم و تنهایی نمی‌توانم تصمیمی بگیرم. مطمئنا برنامه‌ای برای رفتن ندارم. دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد، بمانم. حداقل تا زمانی که قرارداد دارم، دوست دارم کارم را اینجا (پارس جم) انجام بدهم.» همه اینها در حالی است که رقابت‌های لیگ برتر رده‌های سنی در تهران طبق معمول همه سنوات گذشته از ابتدای تابستان آغاز شده و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از حالا درصدد بستن تیم‌های خود و تقویت آنها به‌منظور حضور در لیگ رده‌های سنی هستند اما از آکادمی استقلال خبر می‌رسد سرمایه‌های این باشگاه به دلیل مشخص نبودن تکلیف مدیریت آکادمی و روشن نبودن وضعیت کادرفنی تیم‌های رده‌های سنی در حال انتقال به تیم‌های دیگر هستند.

کد خبر 846518 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است