Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی، مراسم بزگداشت روز آتش نشان  با حضور جمعی از آتش نشانان و مسئولان در آتش نشانی رشت برگزار شد  و حاضران، تندیس شهید امید عباسی آتش نشانی که در سال ۹۲ در حادثه نجات دختر بچه در یک ساختمان دچار مرگ مغزی شد گلباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم ۳ نفر از آتش نشانان، نشان آتش یار و آتش یار دوم دریافت کردند.

در این مراسم ۳ خودرو جدید آتش نشانی رشت با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان با حضور سرپرست شهرداری رشت، فرماندار و اعضای شورای شهر رشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

ناصر عطایی ، سرپرست شهرداری رشت در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آتش نشانان ، گفت: شغل آتش نشان ایثار برای ایجاد او افرود:  ۵۶ درصد اتفاقات آتش سوزی در رشت ناشی از بی احتیاطی و فرسودگی سیم‌های برق منازل است.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: ۱۴ ایستگاه آتش نشانی با ۴۰۲ نیرو و ۷۲ خودرو سبک و سنگین در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

علی فتح اللهی ، فرماندار رشت در این مراسم با  قدر درانی از زحمات آتش نشانان گفت: در زمانی که همه از حادثه آتش سوزی دور می‌شوند ،آتش نشانان با شجادت به دل آتش می روند  تا این حادثه را مهار کنند.

او  بر پوشش بیمه‌ای همه واحد‌ها به بیمه آتش سوزی تاکید کرد و افزود: مردم شهرستان رشت برای کمک به آتش نشانان و همکاری با این قشر جامعه باید ایمنی را رعایت کنند تا از هرگونه آتش سوزی جلوگیری شود.

مراسم بزگداشت روز آتش نشان  با رژه  ۳۱ خودروی اطفای حریق  این سازمان امداد و نجات پایان یافت.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات خدمات ایمنی روز آتش نشان آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران

سید جلال ملکی روز چهارشنبه گفت: «ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش‌سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت‌زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی روی داده و بدلیل وجود مواد ضایعاتی و همچنین ظروف حاوی بنزین و حشره کش همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل روی داده است.

ملکی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.

وی علت این آتش‌سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت