Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده جوان و انقلابی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سروان مقداد بویر شهید مدافع امنیت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سروان مقداد بویر را تسلیت گفت.

متن پیام سردار  خرم دل به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله و اناالیه راجعون

 بسم رب شهداء والصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 خانواده محترم شهید بویر 

دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جانفشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاد و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این بزرگ برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اینجانب شهادت مظلومانه فرزند دلاور و شجاع میهن اسلامی؛ سروان مقداد بویر که در راه حفظ امنیت و آرامش جامعه در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان جان خود را تقدیم نمود، را محضر حضرت ولیعصر (عج)،مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) مردم شریف شهرستان کهگیلویه، پرسنل و همرزمان فداکار نیروی انتظامی و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن شهید سعید و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم 

سرتیپ دوم  پاسدار حمید خرمدل

 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طی پیامی استان کهگیلویه و بویراحمد سروان مقداد بویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ جابر پیوست گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودرو‌های هنجار شکن حرکات نمایشی، دور دور، فاقد پلاک، پلاک مخدوش، دستور قضایی، شیشه دودی به جهت ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگانی که به هر نحوی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان می‌گردد در تمام معابر درون‌شهری در سطح استان اجرایی شد. وی افزود: طرح مذکور با هماهنگی دستگاه قضایی استان وبا همکاری یگان امداد شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج اجرا که در اجرای این طرح تعداد ۳۷ خودرو متخلف به پارکینگ انتقال داده شد. رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: که خودرو‌های توقیفی تا پرداخت تمامی مفاصا حساب و رفع شکایت در پارکینگ توقیف و اجازه ترخیص را نخواهند داشت. سرهنگ پیوست در پایان خاطرنشان کرد: از همه شهروندان درخواست داریم با خادمین خود در پلیس راهنمایی و رانندگی همانند سابق همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است