Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیر امریک اوبامیانگ در آستانه دیدار امروز آرسنال مقابل لیورپول می‌گوید مشتاق است با توپچی‌ها قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال در آستانه دیدار مهم امروز این تیم مقابل لیورپول می‌گوید مشتاق است با پیراهن آرسنال فاتح لیگ برتر انگلیس شود. او البته اعتراف کرد که در فصل جاری کسب سهمیه چمپیونزلیگ هدف اصلی توپچی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آرسنال از سال 2017 نتوانسته جواز حضور در لیگ قهرمانان را بدست بیاورد و از آخرین قهرمانی اش در لیگ برتر جزیره هم شانزده سال می گذرد.

 

اوبامیانگ که اخیراً با تمدید قراردادش با آرسنال خیال این تیم را راحت کرد در آستانه دیدار امروز با لیورپول گفت: " امیدوارم بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم. بله، در جواب این سوال که مهمترین خواسته من چیست براحتی می‌توانم بگویم قهرمان لیگ برتر شدن با آرسنال. ولی شکی نیست که برای رسیدن به این هدف باید خیلی تلاش کنم. من احساس می‌کنم با افسانه‌های آرسنال که زمانی قهرمان لیگ برتر شدند فاصله زیادی دارم ولی در عین حال معتقدم می‌توانم به آنها برسم".

 

مهاجم آرسنال در ادامه گفت: " هر کسی هدفی دارد و می خواهد باشگاه را به جایی برگرداند که به آن متعلق است. ما چند سالی است که در چمپیونزلیگ بازی نکرده ایم و این در حال حاضر هدف اصلی باشگاه است".

 

 

پییر امریک اوبامیانگ آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال قهرمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

منچسترسیتی و آرسنال برای جذب برونو گیمارش وارد عمل می‌شوند. 

طرفداری | منچسترسیتی و آرسنال که تابستان گذشته برای انتقال دکلان رایس به رقابت پرداخته بودند، باز هم هدف نقل و انتقلاتی مشترکی دارند: برونو گیمارش. 

به گزارش تلگراف؛ برای دومین فصل متوالی، دو رقیب قهرمانی لیگ برتر برای یک بازیکن رقابت خواهند کرد. منچسترسیتی و آرسنال تصمیم گرفته‌اند برونو گیمارش را به ترکیب خود اضافه کنند. در حالی که شایعاتی در مورد علاقه پاری سن ژرمن هم به گوش می‌رسد، هافبک برزیلی متوجه علاقه غول‌های لیگ برتری شده است. به نظر می رسد در قرارداد گیمارش، بندی آزادسازی با مبلغ حدود ۱۰۰ میلیون پوند وجود دارد، هرچند این موضوع لزوما مانع تلاش باشگاه‌های علاقه‌مند برای توافق با مبلغی پایین‌تر نخواهد شد. توپچی‌ها با توجه به آینده مبهم جورجینیو و توماس پارتی به سراغ گیمارش رفته‌اند. سیتیزن‌ها نیز به دنبال تقویت خط هافبک و حمله با لوکاس پاکتا و برونو گیمارش هستند. این دو بازیکن در لیون رابطه بسیار صمیمانه‌ای داشتند و یک‌دیگر را «برادر» صدا می‌کنند. 

نیوکاسل به دنبال فروش برونو گیمارش نیست، اگرچه آن‌ها باید از محل فروش بازیکنان درآمدزایی کنند. گیمارش اخیرا با خریداری یک خانه به دنبال انتقال خانواده‌اش از برزیل بوده است. اتفاقی که شاید نشان از ادامه همکاری او با کلاغ‌ها باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش