Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه کتاب ۵ جلدی ارتش از دفاع مقدس و هسشا سال دفاع مقدس با حضور فرمانده کل ارتش رونمایی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، آیین رونمایی از مجموعه نفیس 5 جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم امیر سرلشکر حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی ارتش و جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش در دوران دفاع مقدس شرکت کرده بودند.

ارتش در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،  کارگروهی را به ریاست امیر سرلشکر حسنی سعدی تشکیل داده و طی آن به جمع آوری مستندات و خاطرات فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان ارتش در دفاع مقدس پرداخته است که حاصل این تلاش پس از تحقیق، کسب اطلاعات و چندین مرتبه اعتبار سنجی در 5 جلد کتاب با عنوان روایت‌های ماندگار دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

این مجموعه 5 جلدی در مرحله نهایی توسط 70 نفر از پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است که امروز با حضور فرمانده کل ارتش و پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس از آن رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به مناسبت روز ارتش نوشت: وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است.

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت روز ارتش, این روز را تبریک گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال ، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت‌ و پیشروندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه