Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کلاردشت در استان مازندران گفت: محدودیت عبور و مرور در ورودی‌های شهرستان کلاردشت به علت وضعیت قرمز کرونایی از فردا اجرا می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کامران پولادی، فرماندار کلاردشت در استان مازندران گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان کلاردشت، با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در کلاردشت، از فردا سه‌شنبه ۸ مهرماه عبور و مرور تمامی مسافران در مبادی ورودی شهرستان کلاردشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تمام تفرجگاه‌ها و اماکن توریستی اعم از کوهنوری، دریاچه دریوک و روستای مازیچال تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

پولادی گفت: کنترل ورودی‌های عباس آباد و مرزن آباد به کلاردشت با اعمال محدودیت‌ها برای ورود افراد غیر بومی و مسافران از سه شنبه انجام می‌شود و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

فرماندار کلاردشت از مردم غیر بومی و مسافران خواست از سفر به کلاردشت به طور جدی خودداری کنند تا مسئولان بتوانند بیماری منحوس کرونا را کنترل کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلاردشت تا اطلاع ثانوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور زهکلوت-دلگان مسدود شد

محور زهکلوت - دلگان به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای با بیان اینکه محور زهکلوت - دلگان به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود است. اعلام کرد: شهروندان برای تردد در این مسیر می‌توانند از محور جایگزین بم _ ایرانشهر _ دلگان استفاده کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مردم و کاربران جاده‌ای از سفرهای غیر ضرور در چنین شرایطی خودداری کنند و در صورت لزوم ابتدا وضعیت جوی راه‌ها را از طریق شماره تلفن گویای ۱۴۱ جویا شوند و سپس اقدام به سفر یا تردد در محورها کنند.

کد خبر 745232

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد