Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث بیات عنوان کرد با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد، گویی سپیدرود مرتکب تخلف شده‌ و فولاد طرف پیروز ماجراست!

کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، کیومرث بیات با بیان این که پیگیر موضوع انتقال محمد بلبلی به فولاد خوزستان است، به فارس گفت:

اخبار منتشره مبنی بر باز شدن محدود پنجره نقل ‌و انتقالات فولاد یک تخلف آشکار از سوی فدراسیونی است که اجرای احکام خودش را بلد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات با تأکید بر این که در فوتبال روز دنیا بستن پنجره دارای فوریت است، افزود:

مادامی ‌که استیناف حکم را تائید کرد فرض بر این است که باید در سایت فدراسیون پنجره نقل ‌و انتقال تیم بسته شود و این‌ که چند نفر از اهواز بیایند و رایزنی کنند دور زدن قانون و بی ‌احترامی به ارکان فدراسیون است.

بیات با اشاره به این که توافق ‌نامه را قبل از این جریان ‌ها با باشگاه فولاد نوشتیم که کار به اینجا نکشد، تصریح کرد:

آقای آذری این توافق‌ نامه را خط‌ خطی کرده و گفتند بیات کاره ‌ای نیست! بعد که‌ پنجره بسته شد متوجه شد که بنده مالک تام‌ الاختیار باشگاه سپیدرود هستم.

مالک سپیدرود با بیان این که اگر آذری توافق‌ نامه را خط نمی ‌زد الان مشکلی وجود نداشت، گفت:

تکلیف جریمه نقدی 50 میلیون تومانی فولاد و 9 میلیون تومانی که سپیدرود برای ثبت شکایت پرداخت کرده مشخص نیست! گویی ما مرتکب تخلف شده‌ ایم و فولاد طرف پیروز ماجراست.

 

بیشتر بخوانید:

پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان باز شد

فولاد خوزستان با سه بازیکن جوان خود تمدید کرد

 فولاد خوزستان 4 قرارداد جدید بست

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولاد خوزستان کیومرث بیات پنجره نقل باز شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا که در شرایط بحرانی مس رفسنجان را تحویل گرفته و کار سختی در زمان ورود به این تیم داشت، حالا پس از سپری شدن 9 بازی از نیم‌فصل دوم و یک دیدار جام حذفی، هیچ شکستی را تجربه نکرده و امروز هم برابر فولاد خوزستان موفق بود و سه امتیاز دیگر گرفت.

نویدکیا امروز بیشتر از تمام بازی‌ها در کنار زمین جنب و جوش داشت تا بازیکنان مس رفسنجان به خودشان بیایند و بهترین عملکرد را در تقابل با فولاد خوزستان و همه توان‌شان را بگذارند و سه امتیاز را بگیرند که این اتفاق هم افتاد و توانستند به برتری یک بر صفر برسند.

محرم پس از سه تساوی اخیرشان مقابل ذوب‌آهن، استقلال تهران و پیکان به دنبال یک برد بود تا جایگاه جدولی تیمش را ارتقا بدهد که در جدال خارج از خانه برابر فولاد خوزستان این اتفاق رقم خورد و برتری یک بر صفر در این دیدار موجب شد موقتا به رده نُهم صعود کنند.

نویدکیا که امروز برای لحظاتی هم بخاطر از دست رفتن موقعیت‌های حساس توسط سجاد شهباززاده و محمدمهدی محبی هم کلافه بود، در نهایت با خوشحالی و گرفتن سه امتیاز بازی با فولاد خوزستان را پشت سر گذاشت.

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان