Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مهدی رسول‌پناه درباره انجام مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان در این مرحله اظهار داشت: پاختاکور تیم فوق‌العاده قدرتمندی است اما با توجه به روحیه جنگندگی‌ای که بچه‌ها دارند، صد درصد و قطعا این تیم را هم شکست می‌دهیم و به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بحث پرداخت پاداش بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی مقابل السد، تصریح کرد: قطعاً پاداش این پیروزی را هم به حساب بازیکنان واریز می‌کنیم اما قصدمان این است که فعلاً مبالغ آن را رسانه‌ای نکنیم. در مجموع پاداش در خور توجهی خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور پرسپولیس پرسپولیس پاختاکور رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!

ثبت یک شکایت عجیب، پای سرپرست پرسپولیس را به کمیته انضباطی باز خواهد کرد.

به گزارش فارس، بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد!

رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است! این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است.

گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افشین پیروانی: لغو دیدار پرسپولیس قطعی نیست/ تصمیم نهایی ظهر شنبه اتخاذ می شود جانشین افشین پیروانی در پرسپولیس معرفی شد

دیگر خبرها

  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا