Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:23:26 GMT

کشتی زنجان به دنبال اعاده حیثیت در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۰۰۸

کشتی زنجان به دنبال اعاده حیثیت در لیگ برتر

ایسنا/زنجان کشتی زنجان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور قصد دارد با یک نماینده به نام «شهدای زنجان» از حیثیت این ورزش دفاع کند.

دور رفت فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور قرار است از روز جمعه (۱۱ مهرماه) در قالب دو گروه سه تیمی برگزار شود که تیم کشتی شهدای زنجان در گروه الف این مسابقات با تیم‌های استقلال تهران و دانشگاه آزاد اسلامی هم‌گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی میزبان دور رفت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بوده و مسابقات مذکور به دلیل شیوع ویروس کرونا قرار است به صورت متمرکز برگزار شود و نماینده کشتی زنجان قرار است در این دوره از رقابت‌ها با ترکیبی از کشتی‌گیران بومی و غیربومی به مصاف حریفان خود برود.

محمد نادری، رسول نوروزی، جلیل بیگدلی، وحید درامی‌مقدم، هادی گورکانی و منصور اسدی از اعضای کادر فنی تیم کشتی شهدای زنجان در رقابت‌های لیگ برتبر بوده و میثم حیدری به همراه یونس سرمستی، رضا بیات، مسعود مددی، نعیم حسین‌زاده، عادل صفائیان و ... از جمله کشتی‌گیران نماینده زنجان در این رویداد به شمار می‌روند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کشتی زنجان رقابت های لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد

امین کاویانی‌نژاد با برتری مقابل حریف چینی، موفق به کسب سهمیه وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک پاریس شد.

به گزارش مشرق، نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با غلبه بر لی یو از چین، موفق به کسب سهمیه المپیک شد. این رقابت‌ها در رشته کشتی فرنگی از صبح امروز (۲ اردیبهشت) در بیشکک آغاز شده است.

امین کاویانی‌نژاد که دور اول مرحله مقدماتی استراحت کرده بود، در ادامه ۷ بر یک علی محمد ال عبوداح از عراق را برد و به نیمه‌نهایی رسید. وی در نیمه‌نهایی مقابل کشتی‌گیری از چین با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید و با صعود به فینال سهمیه المپیک را کسب کرد.

پیش از این محمدعلی گرایی نماینده این وزن ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد بود که موفق به کسب سهمیه نشد.

مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلو، محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلو، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلو و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم در پیکارهای قهرمانی جهان سهمیه المپیک را گرفته بودند.

علیرضا مُهمدی دیگر نماینده ایران در مسابقات گزینشی قاره‌ای است که برای کسب سهمیه المپیک در وزن ۸۷ کیلوگرم روی تشک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند