Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت یکی از فرزندان این استان در درگیری با اشرار پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

بسم رب شهداء والصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خانواده محترم شهید بویر

دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جانفشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از مواهب این کشور بزرگ برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب شهادت مظلومانه فرزند دلاور و شجاع میهن اسلامی؛ سروان مقداد بویر را که در راه حفظ امنیت و آرامش جامعه در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان جان خود را تقدیم نمود، به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) مردم شریف شهرستان کهگیلویه، پرسنل و همرزمان فداکار نیروی انتظامی و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن شهید سعید و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم.

گفتنی است که سروان مقداد بویر فرمانده پاسگاه مرزی دشت آزادگان اهل روستای "الگن" بخش چاروسا از توبع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه استوار عبدالله مومنی از شهر ایذه خوزستان دو روز پیش در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد شهید مرزبانی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز