Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@11:33:16 GMT

جمع‌آوری ۹۳۴ دست‌فروش و متکدی از سطح شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۰۴۶

جمع‌آوری ۹۳۴ دست‌فروش و متکدی از سطح شهر اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۱۹ نفر دست‌فروش و ۳۱۵ نفر متکدی در سطح شهر اصفهان جمع‌آوری شدند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماه نخست سال جاری اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۱۹ هزار و ۱۴۰ تذکر ارائه، هفت هزار و ۴۸۵ اخطاریه صادر و رفع تخلف ۱۸ هزار و ۳۳۲ متصدی صنوف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد پنج هزار و ۹۸ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف دو هزار و ۵۶۲ تابلوی غیرمجاز انجام شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در خصوص جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در شش ماه نخست امسال ۶۴۱ اخطاریه صادر شده و ۳۲۳ خودرو جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت همچنین ۶۱۹ نفر دست‌فروش و ۳۱۵ نفر متکدی در سطح شهر اصفهان جمع‌آوری شدند.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال‌جاری در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا فاقد مجوز و پروانه و جلوگیری از افزایش طبقات ۷۴۱ ساختمان، جلوگیری از تعمیرات داخلی پنج هزار و ۱۴۹ ساختمان، جلوگیری از تبدیل ۷۸۳ ساختمان و تعطیلی ۱۰ هزار و ۲۸۹ کارگاه ساختمانی متخلف اقدام شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات شده در بخش کنترل ضایعات سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله)، اظهار کرد: در این راستا ۹ هزار و ۸۰۳ مورد اخطاریه صادر شده و یک هزار و ۶۴۷ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۳۳۹ رأی اجرا و ۳۰۰ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ۷۶۴ رأی اجرا شده است.

کد خبر 446688

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر شهرداری اصفهان سد معبر دستفروشی مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اخطاریه صادر جمع آوری سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر

شهردار شهرکرد گفت: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محصوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک تک شهروندان یک شهر به وجود آمده است.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو یا خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماندها به صورت چهره به چهره دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه است و آگاه‌سازی در راستای سلامت، تأثیر به‌سزایی می‌تواند در ارتقای سلامت جامعه داشته باشد و شهرداری شهرکرد تلاش می‌کند تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

وی افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان یک شهر به وجود آمده است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مساله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای دارد و جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه می‌تواند کمک کند.

واحدیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 747251

دیگر خبرها

  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم