Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:50:46 GMT

آخرین فرصت برای کسب رتبه‌های برتر کنکور

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۱۶۰

آخرین فرصت برای کسب رتبه‌های برتر کنکور

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، زمان، پیشرفت همیشگی زندگی و رویدادها است که در توالی غیر قابل بازگشتی از گذشته تا حال و آینده اتفاق می‌افتد، پس از گذشت فصل تابستان و گذر از زمان طلایی برای شروع مطالعه جهت کسب رتبه‌های تک رقمی آزمون سراسری ۱۴۰۰، فصل پاییز و آغاز کلاس‌های ترم جدید نوید بخش امیدی دوباره و آخرین شانس برای برنامه ریزی، شروع مطالعه و کسب رتبه‌های برتر آزمون ۱۴۰۰ می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از داوطلبان آزمون‌های سال‌های گذشته که رتبه‌های تک رقمی را کسب نموده‌اند در مراسم‌های مختلف تجلیل از رتبه‌های برتر مؤسسه آموزش عالی ماهان به این نکته اذعان داشته‌اند که زمان شروع و میزان ساعت مطالعات روزانه تأثیر بسیار زیادی بر کسب موفقیت ایشان داشته و انتخاب زمان مناسب فشار مطالعه را کاهش و شانس قبولی را افزایش می‌دهد و در صورت از دست دادن فرصت تابستان، ترم پاییز آخرین شانس برای کسب رتبه‌های برتر در آزمون سراسری می‌باشد.

پس از درخشش و کسب موفقیت ماهانی‌ها در آزمون دکتری و ارشد ۹۹ و استقبال گسترده و بی نظیر داوطلبان از ترم تابستان و برگزاری موفق و تکمیل شدن تمام کد کلاس‌ها، ثبت نام از داوطلبان جهت ثبت نام در ترم پاییز آغاز شده تا تمام آنچه برای کسب رتبه برتر مورد نیاز است با همراهی اساتید تراز اول ایران و رتبه‌های برتر رشته‌های مختلف، توسط مؤسسه آموزش عالی ماهان به عنوان پکیج قبولی ارائه داده شده و داوطلبان گرامی از این پکیج بهره برده و اقدام به ثبت نام نمایند.

خدمات ترم پاییز ماهان شامل کلاس آنلاین، آزمون‌های آزمایشی، جزوات آموزشی، جلسات مشاوره فردی و تخصصی با اساتید و رتبه‌های برتر آزمون‌های گذشته و کلاس‌های نکته و تست می‌باشد.

لازم به ذکر است مؤسسه ماهان با سابقه ۱۲ ساله در برگزاری کلاس‌های مجازی و آنلاین، جهت حفظ سلامتی داوطلبان گرامی و دسترسی همه عزیزان به کلاس‌ها در اقصی نقاط ایران، تمام کلاس‌های خود را به صورت آنلاین برگزار کرده و پس از اتمام کلاس دانشجویان گرامی می‌توانند کلاس‌های خود را به صورت ذخیره در اختیار داشته و بارها مشاهده نمایند.

نکته قابل توجه اینکه تعامل دانشجویان با اساتید به صورت کامل برقرار بوده و امکان صحبت و پرسش سوال از اساتید وجود داشته و روش تدریس به صورت دیالوگ دو طرفه خواهد بود.

داوطلبان گرامی برای کسب آگاهی بیشتر و همچنین مشاهده نمونه کلاس‌های آنلاین به سایت مؤسسه ماهان به آدرس www.mahan.ac.ir مراجعه فرمائید.

* این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5034975

منبع: مهر

کلیدواژه: کنکور رتبه بندی دانشگاه ها آموزش عالی چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل رتبه های برتر کسب رتبه برای کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به نام‌نویسی در نوبت دوم آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین بتوانند نسبت به نام‌نویسی در آزمون مذکور اقدام کنند.

داوطلبان باید ضمن مطالعه دفترچه راهنمای نام‌نویسی و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند؛ این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است پس از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

به گفته مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

 آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با سوالات تقلبی کنکور
  • هدیه رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز
  • ثبت نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا (چهارشنبه)