Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دبیرکل اوپک اعلام کرد که روند کاهش ذخیره‌سازی‌های نفت خام کشورهای عضو اویی‌سی‌دی از سه ماه دوم سال 2021 میلادی آغاز می‌شود و به پایین‌تر از میانگین پنج‌ساله می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از دوبی، محمد سانوسی بارکیندو روز یکشنبه (ششم مهرماه) اعلام کرد که انتظار می‌رود ذخیره‌سازی تجاری نفت کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری‌های اقتصادی (OECD) در سه‌ ماه نخست سال 2021 کمی بیشتر از میانگین پنج سال اخیر باشد و پس از آن و در ادامه سال 2021 کمتر از این رقم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سطح ذخیره‌سازی‌های نفتی کشورهای اویی‌سی‌دی معیار اصلی سیاست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش است.
وی در سخنان خود در نشست ویدیو کنفرانسی وزیران نفت و انرژی گروه 20 (G20)، گفت: رسیدن به سطح مورد انتظار توازن عرضه و تقاضا سبب می‌شود ذخیره‌سازی تجاری کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری‌های اقتصادی در سه ماه سوم سال 2020 بیش از میانگین پنج سال اخیر باشد.
دبیرکل اوپک اظهار کرد: با این حال، حجم ذخیره‌سازی‌ها پس از آن و در سه ماه چهارم سال 2020 کاهش می‌یابد و حدود 123 میلیون بشکه بالاتر از مقدار میانگین پنج سال اخیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میانگین پنج سال ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری

یزدان یگانگی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری در نشست تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره تامین گندم مورد نیاز این استان تا پایان خردادماه گفت: هم‌اکنون ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در انبار‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: افزون بر این خرید ۱۸ هزار تن گندم از استان‌های خوزستان و کردستان نیز در دستور کار استان قرار دارد.

یگانگی اظهار کرد: مراکز خرید گندم اهمیت زیادی دارد و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز خرید گندم قابل قبول باشد.

بیشتر بخوانید

خریداری ۲ هزار و ۲۰۰ تن گندم از کشاورزان فارسانی

وی در خصوص تامین شکر مورد نیاز استان اضافه کرد: در این ارتباط ۷۶۰ تن شکر سفید در انبار‌های این استان ذخیره‌سازی و همچنین حمل ۶۰۰ تن شکر نیز در دستور کار قرار دارد.

یگانگی با اشاره به وجود هزار و ۴۸۰ تن برنج در انبار‌های چهارمحال و بختیاری افزود: مذاکراتی برای افزایش سهمیه برنج استان نیز در حال انجام است.

وی پیش‌بینی کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مسئولان این استان در خصوص ذخیره سازی و تامین کالا‌های اساسی مشکل و کمبودی وجود نخواهد داشت.

بهروز میرزایی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده بازار شب عید و ماه مبارک رمضان بدون هیچ کمبودی از نظر تامین کالا‌های اساسی در استان پشت سر گذاشته شد.

وی با اشاره به تامین ۵۷۵ تن شکر مورد نیاز بازار شب عید و ماه مبارک رمضان افزود: ۴۹۰ تن شکر مورد نیاز خانوار طی یک ماه در چهارمحال و بختیاری تامین شد که از این میزان ۷۲ تن از طریق نمایشگاه بهاره در اختیار مردم قرار گرفت.

میرزایی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۵ تن شکر نیز در اختیار بخش صنف و صنعت چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

وی، سهمیه برنج وارداتی چهارمحال و بختیاری را ۴۹۰ تن اعلام کرد که از این میزان ۴۰۲ تن جذب و روانه بازار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
  • برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • چابک سازی سازمان غذا و دارو؛ هیچ کوتاهی قابل اغماض نیست
  • رشد صادرات فرآورده‌های سلامت محور/ چابک سازی سازمان غذا و دارو
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم/ منظور: تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب