Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-پیشکسوت تیم سرخپوشان پایتخت گفت: پرسپولیس هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر می‌شود مخصوصا مقابل السد بازی هوشمندانه‌ای انجام داد. ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و مصاف پرسپولیس با پاختاکور اظهار داشت: به نظرم فرقی نمی‌کرد با چه تیمی بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت بین تیم‌های عربی و پاختاکور زیاد نیست و فقط از لحاظ فیزیکی متفاوت هستند. 
وی ادامه داد: ما در بازی استقلال و پاختاکور دیدیم این تیم، از لحاظ فیزیکی و قدرتی تیم برتری است. در مجموع برای قهرمانی با هر تیمی که قرار است بازی کنیم باید پیروز از زمین بازی خارج شویم. پرسپولیس هر بازی نسبت به دیدار قبلی بهتر می‌شود مخصوصا دیروز که مقابل السد بازی هوشمندانه‌ای انجام داد. به نظرم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر فراتر از آسیاست.   این پیشکسوت قدیمی سرخپوشان ادامه داد: این را هم در نظر بگیریم که پرسپولیس مانند استقلال نیست که مقابل پاختاکور با پرس سنگینی که این تیم ازبک انجام می‌دهد، به مشکل بربخورد چون ما بازیکنانی مانند سرلک و نوراللهی را در میانه میدان داریم که بسیار قدرتمند هستند. البته نباید از بازی‌های خوب بشار رسن و احسان پهلوان هم چشم‌پوشی کنیم.

عربشاهی تصریح کرد: پاختاکور قدرت بدنی بالایی دارد و از بالا پرس سنگینی می‌کند، اما قطعا یحیی گل‌محمدی آنالیز خوبی از این تیم خواهد داشت. او با ریکاوری خوبی که انجام می‌دهد، می‌تواند این تیم را هم شکست دهد. شاید پاختاکور یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت کرده، اما به نظرم گل‌محمدی بازیکنان خوبی روی نیمکت دارد و همان‌گونه که دیروز مقابل السد قطر دیدیم، از این بازیکنان استفاده خواهد کرد.  بیشتر بخوانید: پرسپولیس ایران به پست پاختاکور خورد؛ انتقام‌ استقلال را بگیر!

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس پاختاکور ضیا عربشاهی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس پاختاکور ضیا عربشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد