Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@06:47:33 GMT

هفتم مهر ۱۳۵۹/ اطلاعیه حزب دعوت اسلامی عراق

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۲۳۳

هفتم مهر ۱۳۵۹/ اطلاعیه حزب دعوت اسلامی عراق

انقلاب اسلامی ایران یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در پیشبرد روند بیداری و آگاهی بخشی به مسلمانان بود و به همین دلیل بود که قدرت های استکباری، جنگی نابرابر را به دولت و ملت ایران تحمیل کردند. امام خمینی(ره) به عنوان رهبر انقلاب مدیریت این جنگ را به دست گرفتند و به کنترل امور پرداختند و در همین راستا از مردم عراق خواستند که تا علیه صدام رئیس جمهور عراق قیام کنند و حکومت اسلامی در آن کشور بر سر کار بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط حزب دعوت اسلامی عراق با قرار دادن اطلاعیه ای به خبرگزاری پارس از مردم عراق خواستند که به مبارزه با دولت عراق بپردازند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

ما معتقدیم که کشور عراق ملک ملت عراق و ملک هر مسلمانی است و اجازه نمی دهیم که صدام خائن ثروت های عراق را به استادهای خائن خودش بفروشد و در قبال آن اسلحه بگیرد و با آن اسلحه مردم عراق را هلاکت کند و دولت اسلامی ما را در ایران بکوباند و نیز اجازه نمی دهیم که صدام از یک لوله نفت یا یک چاه نفت ما استفاده کند. مادامی که رژیم کثیف او بر عراق حکومت می کند و بدین جهت امور زیر را اعلام می کنیم.

۱- بر کلیه کارکنان عراقی و غیرعراقی شرکت های نفتی از مهندسین و کارکنان و کارگران لازم است که اعتصاب کنند و دست از کار خود بکشند و به برادران مجاهد مسلمان خودشان بپیوندند و بر برادران مجاهد مسلمان لازم است که با آن عده از کارکنان شرکت های نفتی که با مجاهدین مسلمان همکاری نمی کنند، معامله ای همچنین معامله با دشمنان اسلام بکنند.

۲- اخطار می کنیم به کشورهایی که کمک می کنند به حکومت خائن عراق در استخراج نفت و فروش آن به کشورهای غربی امپریالیستی که اگر دست از کمک خود برندارند، کلیه لوله های نفتی و موسسات نفتی و منافع آنها را با دست آهنین اسلام منهدم می کنیم و انه الجهاد تحتی انلصر او الشهاده.

برگرفته از: آرشیو خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)

برچسب‌ها جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران اسناد ایرنا از دفاع مقدس صدام چهلمین سالگرد دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران صدام چهلمین سالگرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران صدام چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی

دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی برای سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3060446 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • فیلم| کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین