Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به توزیع واکسن آنفلوآنزا در معاونت بهداشت و مراکز بهداشت و البته زمانبر بودن توزیع، گفت: اولویت دریافت واکسن آنفلوآنزا برای کارکنان مراکز بیمارستانی و همچنین زنان باردار و مبتلایان به بیماری‌های خاص است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد مهدی گویا با بیان این مطلب افزود: در روز شنبه ۵ مهرماه حدود نیمی از مقدار تعیین شده (تخصیص ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا) به معاونت بهداشت وزارت بهداشت تحویل داده شد که بلافاصله با هماهنگی قبلی، توزیع در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد.

وی در ادامه افزود: روند تحویل واکسن به سردخانه مرکزی واکسن در روز ۶ و ۷ مهر نیز ادامه دارد و به همین شکل توزیع به استان‌ها و شهرستان‌ها استمرار خواهد داشت.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت همچنین گفت: با توجه به بعد مسافت و تعدد مراکز و واحد‌های عملیاتی، توزیع واکسن در سطح کشور طبعا زمانبر بوده که با تلاش شبانه روزی کارکنان شبکه‌های بهداشتی کشور در حال انجام است و ارائه خدمات واکسیناسیون در تعدادی از مراکز از روز شنبه و یکشنبه ۵ و ۶ مهرماه آغاز شده و با توجه به روند توزیع، قطعا از امروز ۷ مهرماه در تمام واحد‌های عملیاتی واکسیناسیون برای گروه‌های اولویت دار اعلامی انجام خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، گویا در ادامه با بیان این که اولویت دریافت واکسن برای کارکنان مراکز بیمارستانی و همچنین زنان باردار و مبتلایان به بیماری‌های خاص است که با تعیین اولویت و زمانبندی اقدام می‌شود، افزود: نکته مهم رعایت دستورالعمل‌های پیشگیرانه و فاصله گذاری اجتماعی جهت پیشگیری از کرونا ویروس جدید در حین دریافت واکسن آنفلوانزا است که در صورت عدم رعایت حتی می‌تواند سبب گسترش خطر انتشار کرونا شود.

لذا انتظار می‌رود افرادیکه جزو گروه‌های در معرض خطر بیماری آنفلوانزا هستند به صورت تلفنی با مراکز بهداشتی هماهنگی قبلی انجام دهند و ضمن اخذ نوبت مراجعه نمایند تا در زمان مراجعه از خدمات سریعتر، اتلاف وقت کمتر و همچنین بدون تجمع و ازدحام بهره‌مند شوند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسن آنفلوآنزا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب پنج مورد کشتار و جنایت شد

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، این مربی تیم فوتبال فلسطین، «یوسف الحیلة» نام داشته که در حمله رژیم صهیونیستی به غزه شهید و به خیل کاروان شهدای ورزشی تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه پیوسته است.

وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه از افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب پنج مورد کشتار و جنایت شد که در نتیجه آن ۴۶ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

این وزارتخانه اضافه کرد که شمار شهدای ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت.

بر این اساس ۷۳ درصد از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی در غزه، زن و کودک هستند.

tags # جنگ غزه ، فوتبال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • آغاز طرح واکسیناسیون سراسری دام علیه بیماری تب مالت از اردیبهشت
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر