Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حافظه دهقان پور سرپرست معاونت پژوهشی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گفت: هاجر کشاورز هدایتی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین طرح خود را به صورت مشترک با دو دانشجو از دانشگاه سوره تهران به مسابقات ملی معماری و شهرسازی ارسال و عنوان مقام دومی مسابقات ملی معماری و شهرسازی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات با هدف ارتقای توان طرحی، ایجاد انگیزه و جذب ایده های نو در بین دانشجویان از اردیبهشت سال گذشته در دستور کار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قرار گرفت و پس از طی فرآیند اخذ مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از دی ماه سال 98 و با همکاری باشگاه پژوهشگران وارد مرحله اجرایی شد.

سرپرست معاونت پژوهشی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: محورهای اصلی این مسابقه در دو بخش «خانه ای برای فردا» و «منظر شهر فردا» برای گروه معماری و شهرسازی در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری این رویداد علمی ملی، تیم های دانشجویی دانشگاه های مطرح کشور همچون شهید بهشتی، تهران، علم و صنعت، شهید رجایی، سوره و دانشگاه های آزاد اسلامی قزوین، لاهیجان، تهران جنوب و تهران غرب حضور داشتند که در پایان از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه مسابقات، 15 اثر به مرحله داوری راه پیدا کرد و با توجه به نظر هیات داوران هیچ طرحی حائز عنوان اول نشد و در نهایت یک اثر شایسته عنوان دوم و دو اثر به عنوان سوم مشترک این مسابقات معرفی شدند.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1074180 برچسب‌ها مسابقات ملی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین معماری و شهرسازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات ملی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین معماری و شهرسازی مسابقات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمام مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید