Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:31:42 GMT

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان بوشهر انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۴۴۱

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان بوشهر انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری استان بوشهر ساعت 10 صبح امروز با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، احمد بهروزیان فر مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان هیئت‌های شهرستان‌ها، ورزشکاران، مربیان و کاندیدهای انتخاباتی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مراسم رأی‌گیری که با حضور دو کاندیدای انتخابی برگزار شد رسول زارعی با هشت رأی در مقابل 6 رأی خانم بهناز اسکندری برای چهار سال دیگر مجدداً به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

 

در ابتدای این مراسم احمد بهروزیان فر ضمن گلایه از برخی هیئت‌های ورزشی شهرستان‌های استان به دلیل عدم حضور در جلسات گفت: ریاست برخی هیئت‌های ورزشی شهرستان‌های استان تعامل خوبی با مرکز برقرار نمی‌کنند ولی در دوچرخه‌سواری این امر کاملاً متفاوت است و شاهد ارتباط خوبی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه اظهار داشت: علیرغم کمبودهای که در این رشته است دوچرخه سواران از ورزشگاه مهدوی استفاده می‌کنند که تلاش‌های آقای زارعی به‌عنوان رئیس هیئت استان قابل ‌تقدیر است که در راستای ترقی این رشته تلاش دو چندانی داشتند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دوچرخه سواری خسرو قمری استان بوشهر دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی