Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست سایت فردا: حضور یا عدم حضور رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت یکی از موضوعاتی است که در روزهای گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که عدم حضور روحانی در رای اعتماد ندادن مجلس به گزینه قبلی بسیار اثرگذار بوده و به همین خاطر در روزهای گذشته مدام به رئیس جمهور توصیه کردند که یک اشتباه را دو بار نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور که انگار به پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا بیش از این‌ها اهمیت می‌دهد، راضی به این کار نشد. پیشنهاد حضور ویدئو کنفرانسی روحانی نیز از همین رو مطرح شده بود. پیشنهادی که به خاطر مغایرت با قانون از سوی مجلس رد شد.

به هر ترتیب، نمایندگان مجلس در جلسه فردا تکلیف رزم حسینی و وزارت صمت را درحالی روشن خواهند کرد که آقای روحانی او را همراهی نمی‌کند.

آنطور که سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس در صفحه توئیتر خود نوشته علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صمت فردا تنها در جلسه رای اعتماد در مجلس حاضر می‌شود.

وی افزود: به خاطر ترس پرزیدنت رزم‌حسینی فردا تنها در جلسه رای اعتماد حاضر خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اسحاق جهانگیری معاون رئیس‌جمهور درخواست حضور و سخنرانی در صحن علنی مجلس را داشت که به دلیل مغایرت این امر با آئین‌نامه داخلی مجلس با آن مخالفت کردیم.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: رزم حسینی مجلس روحانی رئیس جمهور رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران

وزیر کشور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیل در سیستان و بلوچستان شرکت کرد.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا در دامغان خواهد بود
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • فیلم/حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!