Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی جاوید روز دوشنبه در آیین گرامیداشت هفتم مهر «روز آتش نشانی و ایمنی» همراه با رونمایی از هفت دستگاه خودرو امدادی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند افزود: ساخت یک فرهنگسرا با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری برای ما هزینه داشت که اگر می‌خواستیم کار عوام فریبانه انجام دهیم می‌توانستیم به جای این پروژه ۵۰ پروژه یک میلیاردی را در شهر تعریف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: انتظار ما این است که خدمات شهرداری خوب دیده شود و مظلوم واقع نشویم.

شهردار بیرجند گفت: صرف اینکه ما منتخب شورای اسلامی شهر هستیم و این شورا منتخب مردم است نباید عملکردها با نگاه سیاسی دیده شود.

وی با اشاره به اینکه امسال چهارمین سال فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند است افزود: بنا داشتیم در راستای تجلیل از خدمات شبانه‌روزی آتش نشانان جان بر کف برنامه مفصلی داشته باشیم اما بنا به شرایط کرونایی، امکان برگزاری این مراسم در سالن نبود.

جاوید اظهار داشت: آتش ‌نشانی و شهرداری مجموعه مظلومی است و نگاه ما از نگاه مردمی است چون ما نگاه سیاسی در مجموعه شهرداری و سازمان‌های وابسته نداریم و نمی‌خواهیم کسی هم به ما نگاه سیاسی داشته باشد.

وی گفت: پایان سال ۱۳۹۸ در محدوده خیابان ایثار بیرجند گزارشی آمد که در اثر نشت گاز یک منزل ساختمانی تخریب و یک جسد از زیر آوار خارج شد، در کنار این ساختمان، خانه دیگری هم تخریب شده بود که آتش نشانان غیور ما توانستند اثاثیه داخل آن خانه را هم به سلامتی خارج کنند و یک خانواده را شاد کردند.

شهردار بیرجند افزود: کارکنان شهرداری بیرجند در دیگر مجموعه‌های این نهاد به طور شبانه‌روزی در حال تلاش برای خدمت به مردم هستند و در همین عرصه سلامت حوزه خدمات شهرداری خدمات ارزشمندی را انجام داده است.

وی بیان کرد: حوزه عمرانی ما هم روزانه کار آسفالت، خیابان سازی و پارک سازی را انجام می‌دهد اما گاهی نامهربانی‌هایی احساس می‌شود و در نظر بگیریم شرایط کنونی شرایطی نیست که کار عمرانی انجام شود ولی امروز شاهدیم که در همه نقاط شهر کار عمرانی انجام می‌شود.

جاوید گفت: از کارکنان شهرداری و سازمان‌های وابسته تشکر می‌کنم و ما خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و این خدمت افتخار ماست.

امروز هفت دستگاه خودرو تجهیز شده امدادی به ناوگان سازمان آتش نشانی بیرجند اضافه شد که این دستگاه‌ها هم در زمینه امداد و نجات و هم در زمینه اطفای حریق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین در این آیین با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند از شماری آتش نشانان تجلیل و رژه خودرویی یگان امدادی سازمان آتش نشانی برگزار شد.

برچسب‌ها آتش نشانی افتتاح طرح خراسان جنوبی شهرداری بیرجند پروندهٔ خبری توسعه شهری و روستایی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی افتتاح طرح خراسان جنوبی شهرداری بیرجند آتش نشانی افتتاح طرح خراسان جنوبی شهرداری بیرجند اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم

بدون تردید بهره برداری از آزادراه قزوین - رشت در سال ۸۸ که امروز نیز یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های ارتباطی کشور محسوب می‌شود اگرچه توانست یکی از آرزو‌های دیرینه مردم استان‌های قزوین و گیلان را به تحقق برساند، اما امروز مسافران عبورکننده از این مسیر با مشکلاتی دست به گریبان هستند که فقدان جایگاه سوخت و مجتمع‌های رفاهی در این آزادراه پرترافیک از جمله‌ی آن هاست.

جواد حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان قزوین گفت: یک مجتمع رفاهی در این آزادراه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

حق لطفی افزود: ۴ مجتمع دیگر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ تا ۷۰ درصد هم در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود یکی از مجتمع‌ها هم تا پایان امسال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: مدت ساخت مجتمع های رفاهی دو سال است، اما بستگی به وضعیت سرمایه گذار هم دارد که قابل تمدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد