Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@10:36:36 GMT

(ویدئو) خفه کردن یک دختر به دلیل ماسک نداشتن!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۶۴۵

فرارو- شبکه روسیا الیوم از تلاش پلیس برای خفه کردن دختر استرالیایی به علت نداشتن ماسک خبر داد.

به گزارش فرارو، روسیاالیوم نوشت: کاربران شبکه‌های اجتماعی ساکن شهر ملبورن استرالیا ویدئویی را همرسانی کردند که برخورد وحشیانه پلیس این کشور را با دختر جوانی که از زدن ماسک خودداری می‌کند، به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو، پلیس استرالیا در حال خفه کردن این دختر وسط یکی از خیابان‌های این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: ماسک استرالیا پلیس خفه کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا شبکه نسیم گرفتار روش‌های هنجارشکن تبلیغاتی شد!؟ +عکس

سفارش دهندگان این ویدئو برای اینکه نشان دادن طیف موسوم به خاکستری مخاطب شبکه نسیم بوده‌اند از حجاب غیررسمی و عمدتا کلاه استفاده کرده‌اند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - رقابت‌های درون سازمانی سیما، به تدریج تبدیل به رقابت‌های جزیره‌ای شده است و مجمع‌الجزایر سیما به دلیل عدم توجه رسانه‌های رسمی برای اینکه در فیک‌نیوزهای اینستاگرامی مورد توجه بیشتری قرار گیرند، به تبلیغات خارج از چهارچوب رسمی سیما روی آورده‌اند. به عنوان مثال بخشی از جزایر سیما با دعوت از مهمانان ساختار شکن، سعی می‌کنند وارد محدودهای تِرندهای مجازی شوند.

به عنوان مثال دعوت از نگار خرم بازیکن تیم ملی هاکی بانوان (یکی از چهره‌های پیشرو در کشف حجاب) در ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما در شبکه‌های مجازی و توییتر مورد بحث قرار گرفته است.

این رقابت‌های جزیره‌ای موجب شده هر کدام از شبکه‌ها برای اثبات اینکه کدامیک بیشتر دیده‌ شده‌اند، اقلام تبلیغی غیرمتعارفی را در فضای مجازی تولید کنند.

بر اساس آمار تلویبیون برنامه «سال» نو شبکه سوم سیما با ۲ میلیون بازدید در رتبه اول قرار داد و برنامه آی نسیم سحری شبکه نسیم با ۲۹ هزار بازدید در انتهای جدول قرار دارد، اما این شبکه برای دیده شدنش دست به تولید و توزیع ویدئوهای تبلیغاتی غیرمتعارفی زده است.

اخیرا ویدئویی تبلیغاتی با رویکرد نظرسنجی مخاطبان شبکه نسیم در فضای مجازی فراگیر شده که با هنجارهای پوشش عرفی صدا و سیما در تعارض و کاملا مغایر با خطوط قرمز رسانه ملی است و تضاد رویکردی در داخل و بیرون شبکه‌های صداوسیما نشان از یک دوگانگی در تفکر مدیران رسانه ملی دارد.

این ویدئو با سئوالی درباره حضور حامد بهداد در برنامه «سال‌نو» این شبکه آغاز می‌شود و نظر مصاحبه‌شونده نخست را درباره حضور حامد بهداد در شبکه نسیم جویا می‌شوند.

به صورت بسیار آشکاری مصاحبه شونده اول در مقابل دوربین بازی می‌کند و مشغول خواندن سناریویی از پیش تعیین شده است. او در مقابل دوربین می‌گوید: من از بچگی حامد بهداد را دوست داشتم از شخصیتش از رفتارا از بازیهایش، ای کاش بتوانیم حامد بهداد را در شبکه نسیم ببینم.

نشر گسترده ویدئوی ساختار شکن شبکه نسیم بصورت سفارشی و تبلیغاتی


دختر جوانی به عنوان نفر دوم می‌گوید: حامد بهداد هنرپیشه مورد علاقه من است خیلی خوشحال شدم که او را در شبکه نسیم و در برنامه تحویل سال دیدم. با یک کات و فلاش بک مصاحبه‌شونده اول را می‌بینم که می‌گوید: چقدر برنامه سال تحویل شبکه نسیم خوب بود.


از سومین مصاحبه شونده در مقابل دوربین این سئوال پرسیده می‌شود: مجریمون چطور بود، لذت بردید؟ مصاحبه شونده پاسخ می‌دهد: چقدر خوبه این فرزاد حسنی!

در بخش دیگری این سئوال مطرح می‌شود، کدام قسمت از برنامه برایتان متفاوت بود و مصاحبه شونده پاسخ می‌دهد: به نظرم امسال خیلی قشنگ بود ما باید از اسطوره هایمان استفاده کنیم مثل ایرج (خواجه امیری).

و در ادامه موتیف "مرسی از شبکه نسیم"، " چقدر خوبه این فرزاد حسنی"، فرمایشی بودن رپرتاژ تولید شده و بازی گرفتن از مصاحبه‌شوندگان را آشکار می‌شود.

ضمن اینکه این گفت‌وگو در یک جغرافیای خاص و با شتاب خاصی فیلمبرداری شده است. در ادامه این رپرتاژ، سازندگان این ویدئوی سفارش دو کودک را مقابل دوربین آورده تا بخشی از ترانه علیرضا طلیسچی را بخوانند. این بخش از رپرتاژسازی عملا سوء استفاده از کودکان مصاحبه شونده است و وجه سفارشی بودن آنرا پررنگ می‌کند.

حضور بانوان با پوشش غیر رسمی، موتیف تبلیغاتی این ویدئو هستند و عبارت "خیلی ممنونم از شبکه نسیم" و "کاش این مجری ها همیشه باشند" دست سفارش دهندگان را برای حضور در یک رقابت درون سازمانی عیان می‌کند.

آیا بازگشت فرزاد حسنی برای اجرای یک برنامه نوروزی در شبکه نسیم که پایین‌ترین آمار بازدید را دارد، شگفتی خاصی در میان برنامه‌های نوروزی سیما محسوب می‌شود و می‌تواند بحران برنامه‌های سفارشی و کلیشه‌ای آن را حل کند؟

نکته قابل توجه این است که سفارش دهندگان این ویدئو برای اینکه نشان دادن طیف موسوم به خاکستری مخاطب شبکه نسیم بوده‌اند از حجاب غیررسمی و عمدتا کلاه استفاده کرده‌اند. کاش به جای این شگردها خود شبکه، نظرات عمومی مخاطبان از درگاه رسمی 162 منتشر می‌کرد تا خودتبلیغی شبکه گرفتار وجوه سمی و حرکات شگفت‌آور بانویی که در این ویدئو کلاه بر سر دارد نشود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مظنون فراری از دست پلیس به خودروی در حال حرکت آویزان شد
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • چرا شبکه نسیم گرفتار روش‌های هنجارشکن تبلیغاتی شد!؟ +عکس
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • (ویدئو) جلوگیری از خودکشی سگ پلیس!
  • (تصاویر) حمید رسایی خوشنویسی خود را به رخ کشید!
  • طوفان وحشتناک ایذه، شبکه‌های برق و تلفن همراه چند ساعت قطع شد + ویدئو