Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی بر یک دیوان محاسبات دیگر برای برای نظارت بر بودجه شهرداری‌ها تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز صبح هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در این جلسه طبق برنامه قبلی بنا بود اصلاح ساختار بودجه مورد بحث قرار گیرد که به علت عدم حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه این موضوع به جلسات بعد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه امروز اولویت‌های کاری کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اولویت‌ها و برنامه‌هایی برای این کمیسیون مشخص شد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه بنا شد تا کمیسیون عمران موضوع توسعه زیرساخت‌ها و بحث توسعه راه‌ها اعم از ریلی، هوایی، زمینی و دریایی را مورد پیگیری قرار دهد، علاوه بر این پیگیری موضوع مسکن نیز جزو اولویت‌های کاری این کمیسیون در نظر گرفته شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که سازمان نظام مهندسی بروکراسی را بر روند ساخت و سازها حاکم کرده که این موضوع باید اصلاح شود.

وی افزود: قالیباف گفت که ما باید برای نظارت بر بودجه شهرداری‌ها یک دیوان محاسبات دیگری داشته باشیم تا بر این امر نظارت کند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مأموریت دیگری که به کمیسیون عمران در جلسه امروز داده شد بحث تمرکززدایی بود تا تفویض اختیارات به مناطق و روستاها صورت گیرد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مأموریت‌هایی که به کمیسیون عمران داده شد به دو بخش تقسیم شد؛ مأموریت‌ها با دوره زمانی یک ساله تا پایان کار دولت فعلی و مأموریت‌ها در دوره برنامه هفتم توسعه.

وی افزود: تاکنون اولویت‌های کاری 10 کمیسیون تخصصی مجلس مشخص شد و در این جلسه بنا شد تا در نشست مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس با این کمیسیون‌ها اولویت‌های کاری آنها همسان‌سازی و از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک

منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: اولویت های کاری کمیسیون عمران اولویت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، محمد گودرزی در نخستین جلسه کمیته درآمدی شهرداری مطرح کرد: نگاه توسعه‌ای به شهر گلسار در اولویت اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: در سال جاری نگاه اجرایی باید به سوی نگاه توسعه‌ای شهر تغییر باید و این نیازمند تلاش مجموعه همکاران است.
شهردار گلسار بر برنامه ریزی و زمان بندی پیرامون درآمد‌های پایدار تاکید کرد و ادامه داد: تشکیل جلسه‌ها باید به صورت مستمر باشد؛ زیرا مردم از خادمین خود در شهرداری انتظار ارائه خدمات دارند که این مهم در گروی ایجاد درآمد و درنتیجه ارائه خدمات مطلوب به مردم است.
پیش از سخنان شهردار رضا کمرروستا مسئول درآمد شهرداری گلسار و دبیر جلسه در سخنانی از اقدامات و تلاش‌های اعضای کمیته درآمد در وصول مطالبات و ایجاد منابع درآمدی در گذشته قدردانی کرد و ادامه داد: برخی از واحد‌ها نیازمند تلاش مضاعف تری هستند و راهکار‌های افزایش درآمد در سال جدید نیازمند تلاش و تعامل بیشتر واحد‌ها می‌باشد.

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد