Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای ۷۰ میلیارد تومانی با شگرد فروش مال غیر با ۹۲ شاکی در شهرستان بندرعباس خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(هفتم مهرماه) د جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: درپی وصول شکایت تعداد ۹۲ نفر از شهروندان شهرک پیامبراعظم(ص) شهرستان بندرعباس از شخصی به هویت معلوم مبنی بر فروش مال غیر آپارتمان، رسیدگی به پرونده بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری در حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: ابتدا اظهارات شکات و مستندات آنها اخذ که مشخص شد متهم که مدیر عامل شرکت بوده اقدام به احداث یک پروژه مسکونی و دو مجتمع تجاری در شهرک پیامبر اعظم(ص) شهرستان بندرعباس کرده است.

سردار جعفری با اشاره به اینکه متهم واحدهای مسکونی و تجاری را همزمان به چندین نفر بصورت پیش فروش واگذار کرده است، اظهار داشت: با بررسی حساب های شخصی و شرکت متهم محرز شد نامبرده وجوه تحصیل شده را پس از تبدیل به ارز از طریق صرافی به خارج از کشور انتقال داده است.

این مقام ارشد انتظامی با اذعان به اینکه همزمان با هماهنگی قضائی دستور دستگیری متهم اخذ و اقدامات جهت شناسایی مخفیگاه وی آغاز شد ، تصریح کرد: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد متهم به کشور تاجیکستان تردد زیادی داشته و با تحقیق دقیق تر مشخص شد وی تابعیت کشور مذکور را از طریق سرمایه گذاری اخذ کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه با اقدام به موقع پلیس، متهم که قصد خروج از کشور داشت در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد ، از شهروندان خواست در هنگام خرید واحد های پیش فروش استعلامات لازم را انجام داده تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در پی اطلاع از اینکه فردی با تهیه سلاح با همدستی یک از دوستانش قصد اقدامات مجرمانه و سرقت را دارد، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام تحقیقات لازم و پس از تأیید صحت خبر متهمان را به صورت شبانه‌روزی تحت تعقیب و مراقبت خود قرار دادند، تصریح کرد: سرانجام با به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان، موقعیت متهم اصلی را که از سارقان حرفه‌ای بوده در یکی از خیابان‌های شهر ملایر در حال پرسه زدن شناسایی شد.

ساکی ادامه داد: مأموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح دست‌ساز شبه‌خودکار مجهز به صدا خفه‌کن و مسلح به یک تیرجنگی به همراه یک تیغه خشاب کلت حاوی هفت تیر جنگی و یک عدد شوکر ساخت کشور آمریکا را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار داشته که سلاح کمری در اختیار همدستش است که در ادامه مأموران نامبرده را نیز در یکی از بوستان‌های شهر شناسایی شد و وی را که با یک دستگاه خودرو وانت قصد فرار داشته به همراه یک قبضه کلت کمری دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم نیز در بازجویی‌های به عمل آمده به مخفی کردن فشنگ‌های مربوطه در منزلش اعتراف کرد و مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل مورد نظر پنج تیر فشنگ نیز کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ساکی با تقدیر و تشکر از همکاری مجدانه دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان بیان کرد: مبارزه با سارقان از اولویت این فرماندهی است و پلیس ملایر از هیچ کوششی در ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان فروگذار نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای
  • دستگیری عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان