Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان استقلال در حالی شب گذشته دوحه را به مقصد تهران ترک کرد که اتفاقات عجیب و غریب زیادی در فرودگاه قطر رخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بازگشت استقلال از دوحه به تهران با حواشی زیادی همراه بود تا حدی که مسافران قطری و ماموران فرودگاه دوربین به دست صحنه‌هایی را از درگیری آبی‌پوشان با یکدیگر را ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند اگر دخالت ماموران انتظامی نبود چه بسا درگیری‌های به مراتب شدید‌تری اتفاق می‌افتاد.

ماجرا از این قرار بود که سید حسین حسینی از مصاحبه دکتر ستوده مبنی بر اینکه این دروازه‌بان با دنده آسیب‌دیده بازی را ادامه داد شاکی بوده و با فریاد بر سر وی از او به تندی انتقاد می‌کرد. حسینی اعتقاد داشت دکتر تیمش نباید با درد بازی کردنش را رسانه‌ای می‌کرده در حالی که او در اواخر نیمه اول از مربیانش خواسته بود که تعویضش کنند.

در بین دو نیمه هم نامجومطلق از پورحمیدی می‌خواهد خود را برای ورود به میدان آماده کند اما حسینی پشیمان شده و تاکید می‌کند که با درد به بازی ادامه خواهد داد. موردی که باعث شد او نتواند در صحنه گل دوم پاختاکور واکنش مناسبی از خود نشان دهد. در هر صورت حسینی در فرودگاه دوحه در جلوی اعضای تیمش با کف دست محکم به سینه دکتر ستوده کوبیده و او را سرزنش می‌کند که چرا قضیه مصدومیتش را در سایت رسمی باشگاه رسانه‌ای کرده در حالی که  او با این کار دروازه‌بان تیمش را مقابل هواداران قرارداده که چرا وقتی مصدوم بوده از زمین بیرون نرفته است.

این اتفاق باعث تجمع مسافران در محوطه سالن شده و ماموران فرودگاه سریعا وارد عمل‌ می شوند تا جلوی درگیری فیزیکی احتمالی را بگیرند.

در سوی دیگر نیز دو بازیکن اسمی تیم قصد کتک زدن ماساژور تیم را داشتند که چرا قلیان کشیدن آنها را به اطلاع دکتر تیم رسانده است. هر دو بازیکن که سابقه اخراج از تیم‌شان را در فصل گذشته داشتند ماساژور تیم خود را تهدید کرده‌اند که به موقع‌اش به حساب او هم خواهند رسید!

این اتفاقات در شرایطی در فرودگاه دوحه رخ داد که سرمربی و مدیر تیم استقلال هم در محل حضور داشته و نتوانستند حواشی را آن طور که باید کنترل کنند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا دوحه سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدحسین به محرومیت

سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی ۳۰ میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روز‌های گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در ۱۴ بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت