Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس به تهران بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه که برای حضور در جمع سرخپوشان و دیدار با اعضای تیم راهی قطر شده بود و شب گذشته پیروزی و بازی درخشان سرخپوشان را در ورزشگاه به نظاره نشست، برای رسیدگی به امور مهمی که در برنامه داشت به کشور بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شب گذشته پس از بازی، در جمع سرخپوشان از بازی غیرتمندانه آن‌ها قدردانی کرد. وی این پیروزی‌ها را بیانگر ارزش‌های فنی بالای تیم برای دستیابی به افتخارات بیشتر و حاصل حمایت هواداران، درایت و هوشمندی کادرفنی و توانایی و غیرت بازیکنان دانست. اعضای تیم هم از حضور وی در دوحه با وجود مشغله کاری بسیار، تشکر کردند.

مهدی رسول پناه بامداد امروز دوشنبه برای رسیدگی به اموری چون؛ تامین منابع مالی برای تسویه مطالبات برانکو ایوانکوویچ و پاداش تیم، همچنین پیگیری امور مربوط به حرفه‌ای سازی و خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس به تهران بازگشته است.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن با غلبه بر حریف کره‌ای به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت 13:30 امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن میزبان دیدار برگشت مقابل اولسان کره جنوبی بود و این دیدار با توجه به پیروزی 3 بر 2 تیم ژاپنی و تساوی دو تیم در نتیجه کلی در نهایت به ضربات پنالتی رسید که در جریان این ضربات حساس، یوکوهاما در مجموع با پیروزی 5 بر 4 راهی دیدار فینال شد.

قضاوت این بازی را علیرضا فغانی بر عهده داشت.

شب گذشته تیم العین امارات با وجود شکست 2 بر یک مقابل الهلال با نتیجه کلی 5 بر 4 به عنوان پای غربی لیگ قهرمانان آسیا راهی فینال شده بود.

دیدارهای نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2024 روز 22 اردیبهشت در ژاپن و 5 خرداد در امارات برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی