Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش مرادی نافچی روز دوشنبه در جلسه تقویت همکاری های منطقه ای با حضور مسوولان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و قزوین در خصوص پیشگیری از کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: تبادل تجربیات و تمهیدات اتخاذ شده در خصوص این بیماری با استانهای یاد شده می تواند به اصلی ترین وظیفه که پیشگیری است کمک بسزایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با کرونا اضافه کرد: این استان هر هفته سه جلسه مقابله و پیشگیری از کرونا برگزار می کند که مسائل به ریز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و علاوه بر آن فرمانداران شهرهای تابعه نیز مکلف به پیگیری این موضوع هستند و موارد را به شکل محلی و منطقه ای لحاظ می کنند.

این مسؤول با اشاره به اجرای طرح پایلوت تست سرپایی بیماران کرونایی در این استان یادآور شد: هنگام اجرای این طرح و با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بازدید نماینده سازمان جهانی بهداشت، یافته های این اقدام نیز در مجله دریای مدیترانه سازمان جهانی بهداشت به عنوان تجربه ای موفق از ایران به ثبت رسید.

مرادی با بیان اینکه برای همراهی جامعه، نظام اداری و اجتماعی اقداماتی انجام شده است، افزود : در این راستا و برای پیشبرد بهتر کارها هسته های سلامت، در همه ادارات، سازمان ها و واحدهای تولیدی، صنفی راه اندازی شد که کار موفقی بود و آثار و برکات خوبی به دنبال داشت.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: برای  تعامل ۲ سویه و اطلاع رسانی بیشتر در این حوزه از ظرفیت رسانه استانی، فضای مجازی و استودیو سلامت بطور ویژه  در خصوص آگاهی بخشی درخصوص بیماری کرونا بهره گیری شده که طی ماه محرم نیز با برگزاری ۵۰ جلسه با هیات های عزاداری و معتمدان مراسم یوم العباس زنجانی ها برگزار نشد و بجای آن ۱۱۰ هزار کمک مومنانه در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین  حسینی گفت: این موضوع مهم که روز اربعین هیچ راهپیمایی برگزار نخواهد شد باید به طور کامل و گسترده اطلاع رسانی شده تا از بروز مشکلات بعدی آن جلوگیری شود.

مرادی  در خصوص اعمال محدودیت های سختگیرانه کرونایی در هر استان نیز افزود: قبل از اعلام این موضوع به ستاد ملی کرونا، به لحاظ اینکه روسای دانشگاه های علوم پزشکی و یا مراکز بهداشتی پیشنهاد دهنده هستند این همکاری های بین استانی انجام شود تا همفکری لازم برای اعمال محدودیت ها با همنوایی و هم افزایی همراه باشد.

این مسؤول ادامه داد: در استان های همجوار شهرستان های همرز با یکدیگر وجود دارد  بر این مبنا در صورت صلاحدید از سوی معاونان سیاسی سطح همکاری ها محلی بین فرمانداران و روسای بهداشتی برای اقدامات پیشگیرانه و مداخله انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدهای مشترک بین استانی در حوزه کرونا به کسب تجارب میدانی و عملکردی بهتر در مقابله با کرونا منتهی می شود.

گفتنی است در این جلسه که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به همراه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی به همراه معاون بهداشتی آذر بایجان غربی گزارشی در خصص اقدامات انجام گرفته در حوزه مقابله با کرونا و بهبود وضعیت کنونی ارائه کردند.

برچسب‌ها کرونا آذربایجان شرقی آذربایجان غربی استانداری زنجان استان قزوین زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آذربایجان شرقی آذربایجان غربی استانداری زنجان استان قزوین زنجان کرونا آذربایجان شرقی آذربایجان غربی استانداری زنجان استان قزوین زنجان اخبار کنکور امنیتی و اجتماعی استانداری معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک میلیون مسافر از زنجان به مناطق مختلف کشور جا به جا شدند

حمید سلمانیان رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: سال گذشته به رغم محدودیت ها و کمبودها در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی تلاش شد خدمت رسانی مناسبی به مسافران در سطح استان انجام شود.

وی اضافه کرد: در این مدت جا به جایی مسافران با ۱۲۶ اتوبوس حمل و نقل جاده ای استان با میانگین عمر ۱۲.۸۶ سال انجام شد.

این مسوول ادامه داد: تعداد مینی بوس های فعال حمل و نقل عمومی استان نیز طی سال گذشته ۴۴۷ دستگاه با میانگین عمر ۳۵ سال بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۵۲۱ دستگاه سواری کرایه ای با میانگین عمر ۱۳.۵۳ سال فعال بوده است، اظهار داشت: شمار دستگاه های حمل و نقل وی آی پی استان نیز ۸۵ خودرو بود.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یکی از مشکلات اساسی کنونی را عمر بالای ناوگان حمل و نقل به ویژه مینی بوس اعلام کرد و گفت: میانگین عمر سواری کرایه و اتوبوس های استان نیز چندان خوشایند نیست.

وی خاطر نشان کرد: نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل استان برای خدمت رسانی مطلوب بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است و اعطای تسهیلات کم بهره می تواند اثر گذاری بالایی در این حوزه داشته باشد.

به گفته وی، در مجموع یک هزار و ۹۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی و یک هزار و ۵۲۰ راننده کار جا به جایی مسافران را از استان در سال گذشته انجام دادند.

سلمانیان افزود: بیشترین مسافران جا به جا شده نیز به مقصد تهران بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • میانگین سن فوتی‌های کشور ۶۶.۲ سال است؛ گیلان با ۷۱.۳ بیشترین و سیستان با ۵۰.۷ کمترین
  • میانگین سن فوتی‌های کشور چند سال است؟
  • میانگین سن فوتی‌های کشور ۶۶.۲ سال است
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • وضعیت بارندگی در همدان بهتر از میانگین کشوری است
  • بیش از یک میلیون مسافر از زنجان به مناطق مختلف کشور جا به جا شدند