Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@19:05:32 GMT

آغاز اردو ورزشکاران پارالمپیکی

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۰۳۴

آغاز اردو ورزشکاران پارالمپیکی

ستاد مقابله با کرونا با درخواست فدراسیون جانبازان و معلولین مجوز برخی رشته‌های ورزشی را صادر کرده و اردوی برخی رشته‌ها از اواخر مهر یا اوایل آبان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با درخواست فدراسیون جانبازان و معلولین به ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری مسابقات و تشکیل اردو قرار بر این شد که اردوی برخی رشته‌های ورزشی از اواخر مهر یا اوایل آبان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حال حاضر رشته‌های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و پاراوزنه‌برداری مجوزهای لازم را برای برگزاری اردوها اخذ کردند و به احتمال زیاد از اواخر مهر یا اوایل آبان اردوی‌های این فدراسیون در رشته‌های مختلف شروع خواهد شد. 

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: والیبال نشسته بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین پاراوزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور گفت: امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های دارت انتخابی تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشور ظهر امروز با برگزاری آیین افتتاحیه در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج آغاز به کار کرد.

در این آیین «نصرالله پریچهره» سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی، «آمنه غلام‌ویسی» مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیئت انجمن‌های ورزشی و کمیته دارت استان حضور پیدا کردند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در این مسابقات با ابراز خرسندی از این حضور اظهار داشت: استان کردستان در رشته دارت مستعد بوده و امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم.

نصرالله پریچهره گفت: ما قهرمانان خوبی در دوره‌های گذشته داشتیم و در حال حاضر تا برگزاری مسابقات فرصت خوبی وجود دارد که با برپایی اردوی‌های مختلف، آمادگی کامل برای منتخبان و ملی‌پوشان کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های فراهم کنیم.

وی با اشاره به وجود استعدادهای ناب و فراوان در استان کردستان، از فراهم بودن زمینه حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد و عنوان کرد: برای موفقیت ورزشکاران کردستانی در این رشته‌ها همکاری و حمایت تمامی مسئولان استانی لازم و ضروری است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور به تنوع مدال‌های این رشته‌ها اشاره کرد و افزود: بخش بزرگی از آینده مدال‌آوری کشورمان در عرصه‌های آسیایی و جهانی به توانمندی ملی‌پوشان رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی بستگی دارد و باید از این فرصت استفاده کرد.

پریچهره خاطرنشان کرد: کردستان توانمندی‌های زیادی در رشته‌های این فدراسیون به ویژه در رده‌های پایه دارد و همت و حمایت مسئولان استان می‌تواند به درخشش قهرمانان کردستانی بیانجامد.

انتهای پیام/4811/

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی