Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آموزش بیش از هفت هزار و ۵۰۰ عضو داوطلب خانه‌های هلال در سراسر استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا فلاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزش همگانی و مخاطرات در 80 خانه هلال استان کرمان اظهار داشت: بیش از هفت هزار و 500 عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان در این دوره‌ها با آموزه‌های امداد و کمک‌های اولیه و مخاطرات آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی برای چهار رده سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شده است، عنوان کرد: هزار و 342 نفر کودک، هزار و 796 نفر نوجوان، هزار و 871 نفر جوان و 2 هزار و 571 نفر بزرگسال در دوره‌های آموزش همگانی و مخاطرات هلال احمر در استان کرمان شرکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: این دوره‌های آموزشی با تدریس 112 مربی مجرب و با همکاری دهیاران و اعضای شورای روستاها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه استان کرمان یک استان حادثه‌خیز در حوادث طبیعی در سطح کشور است گفت: به‌ همین دلیل باید آمادگی خود در برابر حوادث احتمالی را در تمام شرایط حفظ کنیم.

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمان از مدیرعامل ملی مستیم امدادهوایی هلال احمر استان کرمان بانوی 45 ساله در کوه‌های رابر را نجات دادتجهیزات امداد و نجات هلال احمر استان کرمان باید تقویت شود

فلاح با اشاره به اینکه ضرورت توانمندسازی مردم در برابر حوادث در استان کرمان بیشتر از هر جایی احساس می‌شود افزود: بر همین اساس در روستاهای استان خانه‌های هلال تأسیس و راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان هلال احمر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی/ دو نفر بر اثر وقوع حوادث جوی جان باختند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در ۴۸ ساعت گذشته ۲۱ استان کشور متاثر از سوانح جوی بودند که بر اثر آن دو نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.
رئیس سازمان امداد و نجات با تایید جان باختن دو نفر از شهروندان در استان یزد بر اثر حوادث جوی، گفت: در دو روز اخیر ۵۷ نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی نجات داده و به مناطق امن منتقل شدند.
وی افزود: ۵۳۰۲ نفر از شهروندان در این مدت در ۲۱ استان کشور امدادرسانی شدند که برای ۳۹۷ نفر از آن‌ها اسکان اضطراری مهیا شد. علاوه بر این از ۲۷۴ منزل مسکونی نیز آب تخلیه شد.
این مقام مسئول در هلال احمر خاطرنشان کرد: ۱۵۴ تیم عملیاتی در ۴۸ ساعت گذشته به متاثرین از حوادث جوی امدادرسانی و در میان سیل‌زدگان و شهروندان گرفتار در کولاک، ۷۱ دستگاه چادر، ۱۳۷۱ تخته پتو، ۵۰۱ تخته موکت، ۲۱۷۴ کیلوگرم نایلون، ۲۶۷ بسته شستشو، ۹۴ بسته بهداشتی، ۸۹ عدد والور، ۶۲۲ بسته غذایی، ۳۲۰۰ کنسرو، ۴۵۱ کیلوگرم برنج و ۲۱۴ کیلوگرم حبوبات توزیع کردند.
لازم به ذکر است که نیروهای هلال احمر ۱۸۵ دستگاه خودرو را از مناطق کوهستانی و درگیر کولاک و برف نیز رهاسازی کردند.

دیگر خبرها

  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوه؛ حال دو مصدوم وخیم است
  • کرمانشاه/ سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه
  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • تصادف زنجیره‌ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب با یک فوتی
  • ۵۰۷ سفره افطاری در قالب پویش «هلال رحمت» در گلستان برپا شد
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی/ دو نفر بر اثر وقوع حوادث جوی جان باختند
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد