Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز : سرهنگ «محمد معظمی گودرزی» در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی توسط یکی از اوباش سابقه‌دار در منطقه اسلام آباد کرج بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۳۰ اسلام آباد قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شده و مشاهده کردند که یکی از اوباش سابقه‌دار و معروف منطقه اسلام آباد که حالت عادی نداشت، با در دست داشتن سلاح سرد، اقدام به عربده کشی و برهم زدن نظم عمومی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گودرزی با بیان این که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند، اظهار داشت: پس از انتقال این اوباش سابقه‌دار به کلانتری مشخص شد که نامبرده به واسطه انجام اعمال مجرمانه تحت تعقیب مراجع قضائی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به این که در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد، تاکید کرد: کلانشهر کرج جایی برای جولان و عربده کشی اراذل و اوباش نیست و هرکس بخواهد نظم و امنیت شهر را مختل کند برابر قانون شدیدترین برخورد با او خواهد شد.

46
 

کد خبر 1437362

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز اوباش سابقه دار اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی وارد اسلام آباد شد

به گزارش قدس آنلاین، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، بامداد دوشنبه(۳ اردیبهشت) با بدرقه معاون اول رئیس‌جمهور، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از وزراء، تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد وارد پایتخت پاکستان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • رئیسی وارد اسلام آباد شد