Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اسکای می گوید گواردیولا برای کسب سومین عنوان قهرمانی در لیگ برتر، اصلا کار راحتی پیش روی خود ندارد. 

گری نویل اعتقاد دارد که پپ گواردیولا با بزرگ ترین چالش خود در عرصه مربیگری مواجه شده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، روز گذشته یکبار دیگر خط دفاعی تیم گواردیولا شکننده ظاهر شد تا شاهد شکست 5-2 منچستر سیتی در یک بازی خانگی برابر لسترسیتی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویل در تحلیل پس از بازی گفت:

آن ها در 25 دقیقه ابتدایی خیلی خوب بودند ولی به محض این که لستر چند باری به خط دفاعی آن ها نفوذ کرد، می شد حس کرد که این از لحاظ روانی به آن ها ضربه زده است. برخی از زخم های باقیمانده از فصل قبل دوباره در حال آشکار شدن هستند؛ یعنی همان مشکلاتی که به قیمت از دست رفتن جام قهرمانی تمام شد. مشخص است که خیلی سریع تر از قبل می توان به این خط دفاع سیتی حمله کرد. انگار در جلوی زمین مثل قبل واکنش سریعی در بازی انتقالی ندارند. 

سه تن از مدافعان سیتی در بازی شب گذشته مرتکب خطای پنالتی شدند. نویل با اشاره به همین موضوع افزود:

سه بازیکن، اشتباه مشابهی مرتکب شدند. اسمش را دستپاچگی، بی ملاحظگی یا هر چیزی بگذارید، یک ایرادی در آن خط دفاعی وجود دارد. گواردیولا دنبال راهی برای دفاع کردن از بازیکنانش است ولی فکر نمی کنم بتواند چنین کاری انجام بدهد. مدافعان او به اندازه کافی خوب نیستند. او مربی بزرگی است؛ یکی از برترین مربی های تاریخ. اما مدافعان او در نبرد یک در برابر یک خیلی ضعیف عمل می کنند. سوال اینجاست اگر در آن سه صحنه بازیکنان شوت می زدند، چند مورد آن ها در چارچوب بود؟ چند تای آن ها را ادرسون مهار می کرد؟ این عجول بودن در دفاع، سیتی را از جریان بازی خارج کرد. 

روحیه گرفتن لیورپول از حال و روز منچستر سیتی

بدین ترتیب گواردیولا برای اولین بار طی این 686 بازی در دوران حرفه ای خود، 5 گل دریافت کرد. 

 این در مقیاس گواردیولا، میزان خوب بودنش، میزان خوب بودن تیم هایش و تبحر آن ها در امور دفاعی یک آمار باورنکردنی به نظر می رسد. او استانداردها را تعیین کرده است. وقتی امروز بدون دستیابی به جام قهرمانی فصل گذشته کنار خط می ایستد، احتمالا حالا بزرگ ترین مأموریت دوران حرفه ای خودش را پیش رو دارد و آن کسب مجدد عنوان قهرمانی است. امکان دارد برای دومین فصل به این جام دست پیدا نکنند چون با توجه به چیزی که هفته قبل در استمفوردبریج دیدیم، خیلی از لیورپول عقب هستند. وقتی نگاهی به کار لیورپول در طول هفته گذشته می اندازیم، می دانیم آن ها در حال بنا کردن چه چیزی هستند. می دانم هنوز در ابتدای فصل هستیم ولی لیورپولی ها با دیدن این بازی اعتماد به نفس می گیرند. این طور نیست که به خاطر آماده نبودن سیتی، خودشان را قهرمان لیگ برتر بدانند. هنوز راه درازی در پیش است ولی وقتی می بینید رقیب اصلی تان این طور شکست می خورد، انگیزه می گیرید. در این حالت احساس قدرت بیشتری خواهید کرد. 

همچنین بخوانید:

 میکا ریچاردز: خط میانی منچسترسیتی ضعیف است؛ رودری مانند فرناندینیو خطر را بو نمی کشد پپ گواردیولا: مصدومیت ها نمی تواند بهانه باخت پر گل منچستر سیتی برابر لسترسیتی باشد منچستر سیتی 2-5 لسترسیتی؛ صدر جدول در تسخیر شاگردان راجرز

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای تبریز در نبرد هفته قبل خود در خانه مقابل ذوب آهن تن به شکست سختی دادند که تعویض عجولانه عارف آقاسی و مهید شیری در همان ابتدای بازی کمی برنامه‌های دفاعی این تیم را به‌هم ریخت تا در نهایت با چهار گل شکست خوردند.

عارف آقاسی که با دریافت کارت زرد دیدار بعدی تیمش را از دست داده و در مازندران نمی‌تواند در مقابل نساجی بازی کند، با جدیت و تلاش همیشگی خود در تمرینات این‌تیم حاضر است تا در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به میدان برود.

مدافع خوزستانی که یکی از بهترین‌های این فصل تراکتور بوده، همراه با شجاع خلیل‌زاده زوج خوبی را در قلب خط دفاعی تیمش ساخته و سرمربی بعد تراکتور روی این زوج برای ادامه مسابقاتش قطعا حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

تراکتور در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران علاوه بر عارف آقاسی، نمی‌تواند از محمد حسینی هم در خط دفاعی بهره ببرد و دست این تیم در عقب زمین خالی است.

دیگر خبرها

  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • لوییس انریکه علیه بهترین خاطره دوران مربیگری!