Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش استانداری مازندران از نتیجه بررسی داده‌های سامد در شهریور ماه نشان می دهد که ۲۵۱ مورد ارتباط مردمی در این سامانه به ثبت رسیده است که از این تعداد ۱۹۳ مورد درخواست ، ۳۵ مورد انتقاد ، ۱۴ مورد شکایت ، چهار مورد گزارش و یک مورد پیشنهاد بوده است .

بر اساس این گزارش ، بیشترین موارد شکایت مردمی در باره زمین و ساختمان های اوقافی بوده که به دستور استاندار از طریق مبادی ذیربط رسیدگی شده و یا در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از ۴۵ مورد انتقاد مطرح شده از شهروندان مازندرانی در سامانه سامد ، بیشترین فراوانی مربوط به افزایش قیمت و تورم  بوده است.  عملکرد سازمان ها ، بیماری خاص ،  اوضاع اقتصادی و افزایش قیمت آهن آلات و مصالح ساختمانی هم از دیگر مواردی بود که بیشترین انتقادات شهروندان مازندرانی را به دنبال داشت.

 در میان ۱۹۳ مورد درخواست ثبت شده در سامانه سامد استان هم بیشترین درخواست برای دریافت وام بانکی بوده است . مشکلات دانش آموزان ، اسناد مالکیت و بیمه بیکاری نیز از دیگر درخواست های شهروندان مازندرانی با بیشترین فروانی در ماه شهریور بوده است.

مرکز سامد به عنوان یک ساختار توانمند به طور عملی بستر وسیعی برای دریافت شکایت‌ها، انتقادها، پیشنهادها و ایده‌های مردمی و رسیدگی و پاسخگویی به آنها را با رعایت صرفه جویی در هزینه‌های زمانی و مالی فراهم کرده است.

یکی از مجاری سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در کشور سامانه تلفنی ۱۱۱ است که مردم در هر نقطه از استان می‌توانند پیشنهاد، انتقاد، گزارش، طرح‌ها و ایده‌ها، شکایت و درخواست های خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پیگیری کنند.

هدف از راه اندازی این سامانه افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد مردم به دولت، افزایش رضایت مردم ازطریق ارتقا کیفیت پاسخگویی دستگاه‌ها و سازمان‌ها، تمرکز زدایی در رسیدگی به مطالبات مردم، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی با بهره گیری از سیستم سامد و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی در کشور است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه شکایت مازندران سامد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه شکایت مازندران سامد سازمان اوقاف و امور خیریه شکایت مازندران سامد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان، سه شنبه ها برگزار می شود و برای جلوگیری از شلوغی و کاستن از  معطلی مردم ، امکان نوبت گیری اینترنتی از طریق سامانه عدل ایران فراهم شده است .
در دیگر روزهای هفته نیز معاونان رئیس کل دادگستری استان، پاسخگوی مراجعان هستند و درخواست های آنان را رسیدگی می کنند.
روسای دادگستری ها و دادستانهای سراسر استان نیز ، سه شنبه جلسات و بازدیدهای خود را تعطیل می کنند و پاسخگوی مراجعان هستند.
تسریع در رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام ، ورود دادگستری برای حل مشکل واحدهای تولیدی،  درخواست اعسار  و  پرداخت اقساطی جزای نقدی، درخواست اعمال ماده 477  و  درخواست مرخصی برای مددجویان زندانهای استان موضوع بیشتر درخواست های مراجعان در ملاقات مردمی است .

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد