Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی از اصلاح ذات البین در پرونده اختلاف مالی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. محمود رفسنجانی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از اصلاح ذات البین در پرونده اختلاف مالی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و بیان کرد: پرونده‌ای با موضوع مطالبه پنج عدد سکه تمام بهار آزادی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال جهت صلح و سازش به شعبه ۲۶۹ شورای حل اختلاف مشهد ارجاع شد که در نهایت با تلاش‌های بی دریغ و مذاکرات مؤثر اعضای این شعبه طرفین به سازش رسیدند و خواهان به پرداخت دین در مهلت مناسب و اقساط بلند مدت رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: اصلاح ذات البین در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در مشهد رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای اجرای عدالت قضایی باید با تلاش برای صدور گزارش اصلاحی در پرونده‌هایی که پیچیدگی قضایی کم تری دارد این فرصت برای سایر پرونده‌ها فراهم شود تا با سرعت و دقت بیشتری در سیستم قضایی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

وی در پایان از تلاش‌های مستمر و همت والای اعضای شورا‌های حل اختلاف قدردانی کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی صلح و سازش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی صلح و سازش پرونده اختلاف مالی به ارزش ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اصلاح ذات البین شورا های حل اختلاف خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حصول سازش در ۹۳ درصد پرونده‌ها در هیأت‌های حل اختلاف اصناف خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی از حصول سازش در ۹۳ درصد پرونده‌های تشکیل‌شده (وارده) در هیأت‌های حل اختلاف اصناف استان در سال گذشته خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده بیان کرد: سال گذشته از مجموع ۳۵۵۹ فقره پرونده واردشده به هیأت‌های حل اختلاف اصناف، همین تعداد مختومه شد که در این میان، ۳۳۱۲ فقره از این پرونده‌ها معادل ۹۳ درصد به سازش منتهی شد.

وی گفت: سال گذشته شوراهای حل اختلاف استان، ۹۶ هزار و ۷۴ فقره پرونده وارده داشتند و ۹۶ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده را مختومه کردند که در نتیجه مذاکرات اصلاحی و تلاش های مسالمت‌آمیز انجام‌شده ۴۳ درصد پرونده‌های دارای قابلیت گذشت به سازش منجر شد.

براتی‌زاده با اشاره به تشکیل و راه‌اندازیِ اتاق داوری اصناف در استان در طول یک سال گذشته، ادامه داد: سال گذشته به بیش از ۱۹۰ فقره پرونده در اتاق داوری اصناف رسیدگی شد که ۲۰ درصد اختلاف‌ها، به صلح و سازش منتهی و در موارد دیگر نیز حکم مقتضی صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، رئیس کل دادگستری استان به حصول سازش در ۱۰ فقره پرونده قتل عمدی در دو سال گذشته در خراسان شمالی اشاره و اضافه کرد: سال ۱۴۰۱ هفت فقره و سال ۱۴۰۲ سه فقره از پرونده‌های قتلِ عمدیِ دارایِ احکامِ قطعی و لازم‌الاجرا با موضوع قصاص نفس به سازش منجر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • پرونده ۶ میلیارد ریالی در شهرستان خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • ۱۱ فقره پرونده قتل عمد به صلح و سازش منجر شد
  • کسب رتبه اول شورا‌های حل اختلاف چایپاره در حل پرونده‌ها در استان
  • حصول سازش در ۹۳ درصد پرونده‌ها در هیأت‌های حل اختلاف اصناف خراسان شمالی
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تایباد