Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران: محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس در مورد احتمال خروج ایران از برجام گفت: ما باید گرفتار دسیسه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نشویم، ما نباید هیچگاه اروپا را از آمریکا جدا بدانیم یا آمریکا را از اروپا جدا بدانیم این‌ها دولبه یک قیچی‌اند که براساس منافع شان یکی پلیس خوب و دیگری پلیس بد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ما باید در تصمیم گیری هایمان به ویژه در زمینه برجام بسیار هوشمندانه و بدور از احساسات عمل کنیم که کلاه آن‌ها سر ما نرود. ما اعتقاد داریم برجام یک معاهده بین المللی و پذیرفته شده است که آمریکا در مورد آن خطا کرد و بیرون رفت. حتی ما از آن‌ها دعوت می‌کنیم که به برجام برگردند.

نماینده شازند اراک تاکید کرد: تصمیم گیری ما در رابطه با برجام باید عاقلانه و مدبرانه باشد و تا جایی که منافع ما توسط سایر کشور‌هایی که عضو برجام هستند تامین شود باید در برجام بمانیم و اگر تامین نشود راه‌های مقابله با تهدیدات آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران باز است و حتما هم راه این نیست که از برجام خارج شویم و ما راه‌های بهتر از آن هم داریم که اگر به نقطه ناامیدی از اروپایی‌ها و سایر دولت‌های دنیا برسیم می‌توانیم از آن امتیاز‌های که خودمان داریم استفاده کنیم و این راه‌ها خارج از برجام است.

این نماینده مجلس افزود: اعتقاد ندارم که مشکلات ما با خروج از برجام حل می‌شود، برجام مرده است و فقط یک اسم است و چیزی در روح آن نیست و ما این وضعیت را تا جایی که منافع مان حفظ شود باید حفظ کنیم خروج از برجام آن چیزی نیست که ما باید حتما دنبال آن باشیم.

احمدی بیغش خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم از راه‌هایی که می‌شود آمریکایی‌ها را شیرفهم کنیم و حقوق خودمان را بگیریم استفاده کنیم و دست مان خالی نیست و چیز‌های غیر از خروج از برجام داریم که اگر بخواهیم از آن‌ها استفاده کنیم قطعا آمریکایی پشیمان خواهند شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عضو جبهه پایداری احمدی بیغش نماینده مجلس خروج از برجام راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان عصر دوشنبه در دیدار «آصف علی زرداری» رئیس جمهور این کشور، اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان را از جمله عوامل مهم در تحکیم پیوندها و زمینه‌ساز توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور عنوان کرد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر عزم مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی، حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام که اکنون مسئله نخست جهان بشریت شده اشاره کرد و گفت: امروز آرمان بلند امام خمینی (ره) مبنی بر آزادسازی قدس شریف به مطالبه همه ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شده و همه دولت‌های اسلامی باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار عشق و دلدادگی دو ملت ایران و پاکستان به اهل بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت رضا (ع) را موجب تعمیق برادری میان دو کشور دانست و با تاکید بر علاقمندی کشورش به توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها، بر اراده مسئولان پاکستان برای گشودن فصل جدیدی از روابط با ایران در این راستا تاکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم بی‌دفاع غزه، بر مخالفت دولت پاکستان نسبت به هرگونه دخالت خارجی در منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود