Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب‌ها و حاشیه‌سازی‌ها نمی‌تواند مانع فعالیت انقلابی مجلس یازدهم شود.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حواشی بهوجود آمده برای مجلس طی هفته‌های اخیر، عنوان کرد: تخریب‌ها و حاشیه‌سازی‌ها نمی‌تواند مانع فعالیت انقلابی مجلس یازدهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اولویت مجلس یازدهم، ساماندهی اقتصاد و معیشت مردم است، ادامه داد: برای تحقق این امر نیز از هیچ اقدامی دریغ نخواهد شد.

این مسئول با اشاره به این مطلب که ممکن است در برخی مواقع شاهد خطاهایی در رفتار برخی از نمایندگان باشیم، ادامه داد: این خطاها به اندازه‌ای نیست که چنین هجمه‌هایی علیه مجلس یازدهم وجود داشته باشد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، اولویت اول مجلس یازدهم را پرداختن به مشکلات معیشت و اقتصادی مردم و کشور عنوان کرد و یادآور شد: حرکت مجلس نیز به سمت بررسی و تصویب طرح‌ها و لوایح ناظر بر معیشت مردم و بهبود اقتصاد کشور خواهد بود.

حجت‌الاسلام شجاعی با اشاره به حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه و ارتباط مستقیم آنان با مردم و سفر به نقاط مختلف هر حوزه انتخابیه برای بررسی مسائل و مشکلات پیشرو، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم نیز برای حل مشکلات در کنار مجلس باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند.

به گزارش مدیریت بحران استان تهران، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر شنبه از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی استان تهران خبر داد و گفت: بر اساس اعلام این سازمان از فردا یک شنبه دوم اردیبهشت ماه تا پایان روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه شاهد فعالیت این سامانه خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی، وقوع مخاطراتی نظیر رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد به ویژه نیمه شمالی استان بارش تگرگ و در نیمه جنوبی استان، وزش باد شدید و در برخی نقاط استان خیزش گردوخاک را خواهیم داشت، گفت: طبق این پیش بینی احتمال آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب وجود دارد لذا به همه مردم عزیز توصیه می‌شود ضمن احتیاط در سفر‌های برون شهری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند و نسبت به عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها احتیاط کنند.

یزدی مهر بیان کرد: با توجه به لغزندگی و کاهش دید و احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه ها، از مردم می‌خواهیم برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از حوادث ناگوار، در صورت عدم ضرورت در محور‌های کوهستانی حاضر نشوند و در صورت ضرورت احتیاط لازم را داشته باشند.

وی در خصوص احتمال وقوع وزش باد شدید و خسارت به سازه‌های موقت نیز هشدار داد و گفت: احتمال خسارت به نهال درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد لذا به کشاورزان عزیز توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم را بیاندیشند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر نیز هشدار داد و بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک سازی دهانه پل‌ها لایروبی کانال‌ها و آب رو‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • نوری قزلجه: ۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند
  • پنج اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • هشدار مدیریت بحران به تهرانی‌ها
  • مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند